روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داد؛

بی‌خانمانی در لندن به بی‌سابقه‌ترین سطح نزدیک می‌شود

روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» بر اساس آخرین آمار گزارش داده که بی‌خانمانی در شهر لندن در حال نزدیک شدن به بی‌سابقه‌ترین سطح است.
روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» بر اساس آخرین آمار گزارش داده که بی‌خانمانی در شهر لندن در حال نزدیک شدن به بی‌سابقه‌ترین سطح است.
کد خبر: ۱۲۹۴۴۵۱

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فارس، روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داده که بی‌خانمانی در شهر لندن، پایتخت انگلیس در حال نزدیک شدن به بی‌سابقه‌ترین سطح است.

پایگاه روزنامه ایندیپندنت بر اساس آخرین آمار نوشته در حال حاضر شماری از خانوار‌هایی انگلیسی در این شهر در مکان‌های مسکونی موقت زندگی می‌کنند و ۸۹ هزار و ۸۵۰ کودک نیز جشن کریسمس امسال را در خانه‌های موقتی می‌گذرانند.

این روزنامه انگلیسی همچنین بر اساس آخرین برآورد‌ها گزارش کرده که در حال حاضر بیش از ۷۰۰ نفر، شب را در خیابان‌های لندن سپری می‌کنند و مقام‌های مناطق این شهر نیز برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر امکانات مسکونی فراهم کرده‌اند.

شورا‌های شهر لندن و یک گروه فراحزبی به نمایندگی از ۳۲ منطقه این شهر ابراز نگرانی کرده‌اند که فراهم آوردن پناهگاهی برای بی‌خانمان‌های این شهر در طول ماه‌های زمستان علاوه بر شیوع ویروس کرونا به چالش دیگری برای آنها تبدیل شده است.

روزنامه ایندیپندنت همچنین نوشت فشار بی‌خانمانی در سال‌های آینده در این شهر افزایش خواهد یافت؛ زیرا تجزیه و تحلیل‌هایی نشان می‌دهد که هزینه بی‌خانمانی در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ به دلیل شیوع کرونا تا ۱۰۸ میلیون پوند افزایش یافته است.

پیش‌تر نیز یک نهاد بررسی‌کننده مسائل مسکن در انگلیس گفته بود به دلیل عدم توانایی برخی مردم این کشور در پرداخت اجاره بها، ۴۵ هزار خانوار بریتانیایی احتمالاً بی‌خانمان خواهند شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها