بی‌خانمانی در لندن به بی‌سابقه‌ترین سطح نزدیک می‌شود
روزنامه انگلیسی «ایندیپندنت» گزارش داد؛

بی‌خانمانی در لندن به بی‌سابقه‌ترین سطح نزدیک می‌شود

بزرگترین مؤسسه خیریه اسلامی کانادا، کمپین سالانه خود را برای کمک به بی‌خا‌نمان‌ها در زمستان آغاز می‌کند.
بزرگترین مؤسسه خیریه اسلامی کانادا، کمپین سالانه خود را برای کمک به بی‌خا‌نمان‌ها در زمستان آغاز می‌کند.
کد خبر: ۱۲۹۳۹۱۴

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از  ایکنا، News Wire گزارش داده که سازمان امداد اسلامی کانادا (Islamic Relief Canada) در چهارمین سال این کمپین فعالیت خود را از ۱۴ شهر به ۲۳ شهر افزایش داده است. هدف از این کمپین کمک به افراد بی‌خانمان در فصل زمستان است.

ریحانه پاتل، مدیر روابط عمومی این سازمان در توضیح فعالیت این کمپین گفت: ماه‌های زمستان بدترین زمان برای کسانی است که در خیابان زندگی می‌کنند زیرا آنها اغلب دسترسی کمی به امکانات زمستانی و محصولات بهداشتی دارند. به دلیل کرونا، انتظار می‌رود تعداد بیشتری از خانواده‌ها، جوانان و زنان زمستان امسال بدون سرپناه باشند. بنابراین امسال تصمیم گرفتیم توزیع کمک‌ها را در اوایل فصل زمستان آغاز و مناطق بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.

در طول ماه‌های دسامبر و ژانویه، کارکنان امداد اسلامی و داوطلبان، ۴۵۰۰ بسته زمستانه را که شامل مواردی چون پتو، کیسه خواب، کت، جوراب و محصولات بهداشتی است، در هر شهر جمع‌آوری و بین بی‌خانمان‌ها توزیع می‌کنند. همچنین بیش از ۵۰۰۰ محصول بهداشتی مانند ماسک، محافظ صورت و مواد ضدعفونی کننده در پناهگاه‌های سراسر کشور ارائه خواهد شد. علاوه بر این، امداد اسلامی در تهیه ۴۰۰۰ وعده غذای گرم با آشپزخانه‌های محلی همکاری می‌کند.

امداد اسلامی کانادا، سازمانی غیردولتی و اسلامی است که در بیش از ۳۰ کشور در زمینه کمک‌های بشردوستانه و توانمندسازی اقشار مختلف فعالیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها