تیم فوتبال ویسل کوبه ژاپن در ضربات پنالتی موفق به پیروزی برابر سوون سامسونگ کره جنوبی شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید.
کد خبر: ۱۲۹۳۵۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرآنلاین، عصر امروز تیم‌های ویسل کوبه ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند تا تکلیف دومین تیم صعودکننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها مشخص شود.

 

  پیروزی سخت یاران اینیستا مقابل سوون سامسونگ

 

تیم کره‌ای بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 7 مسابقه توسط سانگ هیوک پارک موفق شد دروازه حریف ژاپنی خود را باز کند. در ادامه اما سوون در دقیقه 38 با اخراج تائه هوان کیم ده نفره شد و دو دقیقه بعد ویسل کوبه با گل کیوگو فوروهاشی کار را به تساوی کشاند تا نمایندگان کره و ژاپن با تساوی به رختکن بروند.

 

دیدار دو تیم در نیمه دوم گلی نداشت تا کار به وقت اضافه کشیده شود اما در 30 دقیقه وقت اضافه هم تیم‌ها نتوانستند به گل برسند تا پس از تساوی یک - یک در پایان 120 دقیقه، ضربات پنالتی تکلیف دومین تیم صعودکننده را مشخص کند. آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی ویسل کوبه که به دلیل آسیب‌دیدگی کار را از روی نیمکت آغاز کرده بود، در دقیقه 113 وارد زمین شد و در ضربات پنالتی هم اولین پنالتی تیمش را تبدیل به گل کرد.

 

سرانجام جدال دو تیم در ضربات پنالتی با نتیجه 7 بر شش به سود ژاپنی ها به پایان رسید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها