زن سالخورده پس از شکست کرونا حرکت جالبی از خود نشان داد که او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرد.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حرکت دست زن ۹۹ ساله اهل کرواسی پس از شکست کرونا بازتاب مثبتی در فضای مجازی داشت. «مارگارتا کرانجسیس» زمانی که بهبودی او از ویروس کرونا محرز شد انگشت شصت خود را به نشانه «خوب بودن» به پزشکان نشان داد.

 

این زن سالخورده از اواخر اکتبر در بیمارستان دولتی «اوگولین» واقع در شهر «کارلواتس» بستری بود. او روز پنجشنبه پس از سه هفته بستری بودن در بیمارستان مرخص شد.

 

خانم کرانجسیس که حرکت شصتش در بیمارستان او را در رسانه‌ها به چهره‌ای مشهور تبدیل کرد به روزنامه محلی Vecernij List گفت: «(کرونا) تمام شد و من اکنون حالم خوب است.» این زن سالخورده با وجود کهولت سن، حالش وخیم نبود. بنا به گزارش Croatia Week کرانجسیس که با نام مستعار «باکا» نیز شناخته می‌شود از دو جنگ جهانی جان سالم به در برده و به ندرت به پزشک مراجعه کرده است.

 

اقدام جالب زن ۹۹ ساله پس از شکست کرونا

 

او تنها یک عمل جراحی را در عمر خود در سن ۴۰ سالگی انجام داده و تنها برای معاینه فشار خون خود به پزشک مراجعه می‌کند. «استفیکا اِلجوبیک»، مدیر خانه سالمندان «سوتا آنتون» در این باره گفت: «تست کرونای کرانجسیس با وجود آنکه بی علامت بود در خانه سالمندان مثبت شد. با وجود کهولت سن واقعا شگفت آور است که چطور این ویروس به او آسیبی نرساند.»

 

اقدام جالب زن ۹۹ ساله پس از شکست کرونا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها