فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: صاحب مغازه پوشاک فروشی که از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کرد، دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۵۰

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از  ایران آنلاین، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، از دستگیری عامل استفاده از مانکن زنده در کرمانشاه خبر داد و گفت: صاحب مغازه پوشاک فروشی که از مانکن‌های زنده خانم برای تبلیغ محصولات خود استفاده می‌کرد، دستگیر و با حکم قضایی روانه زندان شد.

وی ادامه داد: پیش از این علاوه بر پلمب واحد صنفی متخلف، فرد تصویربردار، همدست وی و ۲ خانم مانکن نیز دستگیر شده بودند.

عاملان استفاده از «مانکن زنده» در تبلیغ محصولات راهی زندان شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه با محکوم کردن هنجارشکنی اخیر در تکیه معاون الملک،گفت: پلیس قاطعانه با هنجارشکنان تکیه معاون الملک برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: در همین راستا، انتظامی استان کرمانشاه به عنوان حافظ نظم و امنیت و ارزش‌های جامعه اسلامی‌مان از همان ابتدا بر خود وظیفه دانست تا به موضوع ورود و برخوردهای لازم و قانونی را با متخلفان و هنجارشکنان اتفاقات رخ داده به عمل آورد.

جاویدان اضافه کرد: بدین منظور عامل تصویربرداری از هنجارشکنی‌های انجام شده به همراه همدست وی دستگیر و در اقدام بعدی واحد صنفی محل کار این فرد نیز با حکم قضائی توسط پلیس پلمب شد.

وی افزود: پلیس کرمانشاه همچنین با همراهی خوب دستگاه قضایی در حال بررسی‌های بیشتر موضوع است تا دست اندرکاران احتمالی تهیه و نشر این هنجارشکنی را شناسایی و دستگیر کند تا هنجارشکنان به یقین و باور برسند که این استان شهیدپرور جای چنین کارهایی نیست.

رئیس پلیس استان کرمانشاه تصریح کرد: بدون شک مقدسات مذهبی خط قرمز پلیس بوده و فرماندهی انتظامی استان این اطمینان را به مردم ولایتمدار، انقلابی و شریف کرمانشاه می‌دهد که بدون هیچ گذشتی و مقتدرانه مقابل هرگونه هنجارشکنی ایستاده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای با هر قصد و هدفی ارزش‌های اسلامی را خدشه‌دار کنند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس نتیجه اقدامات انجام شده بعدی در راستای برخورد با هنجارشکنی انجام گرفته در تکیه معاون الملک را به اطلاع مردم ولایی و شهیدپرور کرمانشاه خواهد رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها