رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه

تصویربردار مانکن‌های زنده در کرمانشاه دستگیر شد

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری فردی که اقدام به تصویربرداری از مانکن های زنده یک واحد صنفی کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۴۶۶
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایسنا، سرهنگ "حسن حیدری" اظهار داشت: پس از پلمب واحد صنفی که صاحب آن برای معرفی پوشاک خود از مانکن های زنده خانم استفاده کرده بود، شناسایی دیگر عوامل مرتبط در دستور کار قرار گرفت.
 
تصویربردار مانکن‌های زنده در کرمانشاه دستگیر شد
وی ادامه داد: در همین راستا شخصی که از مدل های زنده تصویربرداری و فیلمبرداری کرده بود نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.
حیدری ادامه داد: ماموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی نسبت به پلمب آتلیه وی نیز اقدام کردند.
رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه ادامه داد: از آنجایی که اقدام صاحب مغازه و فرد تصویربردار با شئونات اخلاقی، فرهنگی و اسلامی مغایرت داشت، ماموران پلیس با همکاری بازرسی اتاق اصناف اقدام به پلمب این اماکن کردند.
وی خاطرنشان کرد: بدون شک اقدام صاحب مغازه در استفاده از مانکن های زنده خانم و انتشار تصاویر آنها در فضای مجازی و همچنین فرد تصویربردار اقدامی مغایر با اخلاق اسلامی و خلاف شرع، تلقی می شود.
 حیدری در پایان از ارجاع پرونده واحدهای صنفی متخلف به دستگاه قضایی برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی بیشتر خبر داد.
چند روز پیش انتشار تصاویری از یک واحد صنفی فروش پوشاک در کرمانشاه که برای تبلیغ از مانکن های زنده خانم استفاده کرده بود با واکنش دادستان کرمانشاه مواجه شد که منجر به پلمب این واحد صنفی شد.
همچنین اخیرا فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که در آن زنان بی حجاب در یکی از بناهای تاریخی مذهبی کرمانشاه اقدام به اجرای برنامه تبلیغاتی کرده‌اند.
 میراث فرهنگی استان این کلیپ را غیرواقعی و مونتاژ شده می داند، اما مسئولین استان خواستار برخورد با مسببان و خاطیان این موضوع هستند.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها