گفت و گو با عضو کمیته علمی ستاد مقابله با کرونا؛

حضور 3 گروه مستعد در پروژه ساخت واکسن / کرونا تا 4 سال دیگر هست

زن 90 ساله نخستین فردی در جهان شد که به طور رسمی در آغاز واکسیسناسیون سراسری علیه کرونا در جهان این واکسن را می زند.
کد خبر: ۱۲۹۲۹۰۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیلی میل،  یک زن 90 ساله از کاونتری انگلیس امروز اولین کسی در جهان شد که واکسن ویروس کرونا را به صورت رسمی و نه به صورت آزمایشی زد. اقدام کشور بریتانیا برای پایان دادن به بیماری کرونا از امروز با واکسیناسیون همگانی آغاز شد. امروز به روزی ملی «V-Day» شناخته می شود، روزی که در آن واکسن کرونا کار خود را به طور رسمی در جهان آغاز شد.

سرویس خدمات بهداشتی بریتانیا از صبح امروز بزرگ ترین واکسیسناسیون تاریخ انگلیس را در 50 سایت بیمارستانی در سراسر این کشور آغاز کرده است. در نخستین گام بالای 80 ساله ها واکسیناسیون می شوند و سپس بیمارستان های آسیب پذیر و خط مقدم کارکنان خانه های سالمندان در رده بعدی قرا ردارند.

این زن 90 ساله که نخستین فردی در جهان شد که واکسن را به طور رسمی می زند مارگارت کینان نام دارد و هفته آینده 91 ساله می شود. واکسنی که به او زده شد متعلق به کمپانی فایزر است.

خانم کینان ، که برای دوستان و خانواده خود به عنوان "مگی" شناخته می شود ، با پوشیدن یک تی شرت آبی شاد "کریسمس مبارک" ، در حالی که پرستار می پارسونز در بیمارستان دانشگاه کاونتری و وارویک شایر به او تزریق می کند سعی می کند بخندد.

 

نخستین فرد به طور رسمی در جهان واکسن کرونا زد(عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها