بیمارستان نیوهمپشایر که در یکی از ایالت‌های مهم آمریکا قرار دارد، جهت تماس کمتر کادر درمانی خود با بیماران کرونا، به ربات‌ها روی آورده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۸۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بیمارستان کودکان در دارتموث هیچکاک در لبنان نیز از این فناوری استفاده می‌کند. آن‌ها با استفاده از ربات‌های کنترل از راه دور که به آیپدها متصل هستند، به کمک بیماران می‌روند. آن‌ها از این ربات‌ها برای اهداف بهداشتی از راه دور و ارتباطات با بیماران استفاده می‌کنند.

این خدمت که به کادردرمانی در کمتر شدن قرار گرفتن در معرض بیماران کرونا کمک کرده و به مصرف کمتر تجهیزات محافظت شخصی نیز کمک می‌کند. ربات‌های مجهز به باتری می‌توانند به تنهایی وارد اتاق‌های بیماران شوند و یک iPad روی پایه را ارائه دهند. این امر نیاز اعضای کارکنان برای مراجعه به اتاق های بیمار را با PPE کامل و صرفا برای تحویل قرص کاهش می‌دهد، بنابراین به حفظ منابع کمک می‌کند.

مریدیت مک مارتین، مدیر پزشکی مرکز جک بیرن درتموث-هیچکاک برای مراقبت از تسکین و مراقبت از بیمارستان گفت: باز نگه داشتن خطوط ارتباطی برای حمایت عاطفی از بیماران بسیار مهم است، بلکه همچنین به افراد متخصص کمک می‌کند تا بیمار را بشناسند و آنچه که برای آن‌ها مهم است را تشخیص دهد.

این ربات‌ها توسط تیمی از مهندسان و داوطلبان محلی، از جمله دانشجویان تیم مسابقات رباتیک مرکز فعالیت‌های شغلی و فناوری منطقه هارتفورد (Vt) ساخته شده‌است. دارتموث-هیچکاک قصد دارد کاربرد ربات‌ها را گسترش دهد و آن‌ها را در سایر مناطق بیمارستان از جمله بخش اورژانس نیز بکار بگیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها