تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران بدون احتساب یک بازی لغو شده تشکیل شده است.
کد خبر: ۱۲۹۲۸۴۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایلنا، هفته پنجم لیگ برتر بیستم هم با انجام 7 دیدار در دو روز برگزار شد و تیم‌ها با نتایج مختلفی که در این هفته از رقابت های لیگ برتر برای خود رقم زدند جایگاهشان را در جدول رده بندی مشخص کردند. مثل همیشه در این هفته از رقابت‌ها شاهد عملکرد خوب و درخشش برخی از این بازیکنان در ترکیب تیم‌های خود بودیم که به همین بهانه تیمی منتخب از بهترین نفرات این هفته از رقابت‌ها تشکیل دادیم.

 

  معرفی تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران+عکس

 

(نکته: دیدار پرسپولیس - نساجی در این هفته از رقابت ها لغو و به زمان دیگری موکول شد و به همین دلیل تیم منتخب این هفته از 7 دیدار تشکیل شده است.

 

دروازه‌بان: محمدرضا اخباری (تراکتور)

گلر تراکتور روز خوبی را مقابل فولاد پشت سر گذاشت و چند توپ خوبی که شاگردان نکونام روی دروازه سرخپوشان تبریزی ریختند را با هوشیاری و واکنش های به موقع جمع کرد تا یک کلین شیت با ارزش به کارنامه خودش اضافه کند. اخباری فصل خوبی تا اینجای کار در تراکتور داشته است.

 

مدافع: احمد موسوی (استقلال)

یک گل زده و یک نجات دروازه برای یک بازیکن کافی است تا ستاره تیمش و ستاره بازی باشد. احمد موسوی که به نظر نمی‌رسید در حضور وریا غفوری بتواند در استقلال به میدان برود یکی از مهره های کلیدی این تیم در دیدارهای اخیر بوده و مقابل صنعت نفت هم به خوبی جای خالی کاپیتان را پر کرده است و از خریدهای خوب آبی ها در این فصل بود.

 

مدافع: محمد طیبی (صنعت نفت)

تک گل تیمش برابر استقلال را به ثمر رساند تا مانع شکست تیم آبادانی در آزادی شود و یک امتیاز با ارزش برای تیمش به ارمغان آورد. طیبی علاوه بر گلی که زد روز کم اشتباهی در خط دفاع صنعت نفت مقابل مهاجمان قدرتمند استقلال داشت و روی گلی که این تیم دریافت کرد هم مقصر نبود.

 

مدافع: مهران موسوی (فولاد خوزستان)

زوج خوبی کنار کولیبالی در فولاد تشکیل داده و خط دفاع مستحکمی در این تیم شکل داده اند که حاصلش دومین کلین شیت پیاپی این تیم به کمک محسن فروزان بود. موسوی روی توپ های هوایی مثل همیشه مطمئن و کم اشتباه ظاهر شد و در کورس ها هم از مهاجمان تراکتور جا نماند.

 

هافبک دفاعی: سجاد جعفر (نفت مسجد سلیمان)

روز درخشانی مقابل سپاهان داشت و علاوه بر اینکه شکل گیری حملات این تیم از خط هافبک را به خوبی کنترل و قطع کرد، یکی از سه گل تیمش در این بازی را هم به ثمر رساند و در برتری پرگل تیمش در این هفته از رقابت ها نقش مهمی ایفا کرد تا شاگرد خوب مجتبی حسینی در هفته پنجم باشد.

 

هافبک میانی: طالب ریکانی (صنعت نفت)

این فصل یک ستاره واقعی در ترکیب صنعت نفت است و یکی از بهترین بازیکنان لیگ برتر تا اینجای کار بوده که مقابل استقلال هم عملکرد قابل قبولی داشت. ریکانی حملات زیادی به سمت دروازه استقلال ترتیب داد و یک گل هم زد که به نظر می‌رسید به اشتباه از سوی داور آفساید اعلام شده است.

 

هافبک هجومی: سعید باقر پسند (آلومینیوم اراک)

در روزی که شاگردان رسول خطیبی چشم ها را به خود خیره کردند و 4 گل برابر تیم سابق یعنی ماشین سازی به ثمر رساندند یکی از دو ستاره تیم اراکی سعید باقر پسند بود که 2 گل به ثمر رساند و نقش خودش را در برتری 4 بر یک تیمش ایفا کرد.

 

هافبک هجومی: امین قاسمی نژاد (شهرخودرو)

برای دومین بار در طول فصل موفق شد دبل کند و شکست دو بر صفر ذوب آهن در هفته پنجم را رقم زد. قاسمی نژاد یک بار از روی نقطه پنالتی و یک بار در جریان بازی برای تیمش گلزنی کرد تا با 4 گل یکی از مدعیان آقای گلی تا اینجای کار باشد.

 

مهاجم: ساسان حسینی (نفت مسجد سلیمان)

بهترین بازیکن تیمش در روز درخشانی که نفت مقابل سپاهان داشت بود و گل اول تیمش را به ثمر رساند و در سایر دقایق بازی هم عملکرد کم نقصی داشت و چند موقعیت دیگر هم روی دروازه طلایی پوشان ساخت تا پدیده این هفته از رقابت‌ها لقب بگیرد.

 

مهاجم: حامد پاکدل (آلومینوم اراک)

او هم در کنار باقرپسند توانست مقابل ماشین سازی دبل کند و زوج این دو بازیکن در مجموع برتری 4 گله تیم اراکی را رقم زد تا آلومینیوم در هفته پنجم رقابت‌ها یک برتری پر گل به دست بیاورد و پاکدل ستاره تیمش در جریان این برتری بود.

 

مهاجم: گادوین منشا (گل گهر)

این بار هم برای گل گهر گل زنی کرد تا در پایان هفته پنجم با 5 گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. منشا در حال حاضر بهترین مهاجم لیگ برتر است و به خوبی به روزهای اوجش برگشته است. او علاوه بر گلی که زد چند موقعیت خیلی خوب داشت که با بدشانسی از دست داد و موقعیت هایی هم برای پیمان رنجبری ساخت که با بی دقتی او از دست رفت و یک گل هم زد که از سوی داور مسابقه خطا گرفته شد.

 

                    معرفی تیم منتخب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران+عکس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها