رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ

نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده پژویی که برای تعمیر خودروی خود در وسط بزرگراه از خودرو پیاده شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۱۲۹۲۷۶۴

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین ، احسان مومنی گفت: ساعت ۲۱:۴۰ شب گذشته یکشنبه مورخه ۹۹/۹/۱۶ در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید زین الدین قبل از پل امام علی (ع) یکدستگاه سواری پژو ۴۰۵ دچار نقص فنی می گردد و در همان لاین حرکتی متوفف می شود.

نقص فنی خودرو به قیمت جان راننده تمام شد
وی افزود: راننده به جهت تعمیر و رفع نقص از خودرو پیاده می شود که یکدستگاه سواری ریو که  در همان مسیر در حال حرکت بوده با راننده سواری پژو  برخورد که در اثر شدت ضربه وارده راننده فردی مذکر حدوداً ۴۶ ساله در محل حادثه فوت می کند.
مومنی گفت: بلافاصله تیم کارشناسی پلیس راهور تهران بزرگ در محل حادثه حضور یافت و ضمن ایمن سازی معبر نسبت به بررسی علل وقوع این حاثه اقدام کرد.
وی به رانندگان توصیه کرد: قبل از شروع به حرکت و مسافرت وسیله نقلیه خود را از لحاظ فنی،سیستم های روشنایی،سیستم ترمز مورد بازدید قرار دهند در صورت داشتن عیب و نقص وسیله نقلیه از حرکت و مسافرت خودداری نمایند در هنگام بروز حادثه سریعاً چراغهای هشدار دهنده وسیله نقلیه را روشن نمایند و وسیله خود را به محل امن انتقال دهند.
رانندگان در معابر بزرگراهی در صورت توقف اضطراری حتماً در فاصله ۱۵۰ متری علائم هشدار دهنده جهت آگاهی به رانندگان دیگر نصب نمایند تا شاهد وقوع چنین حوادث تلخی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها