ایالت کالیفرنیا پیروزی نامزد حزب دموکرات در این ایالت را تایید کرد تا وی 270 رای الکترال مورد نیاز برای ورود به کاخ سفید را بدست بیاورد.
کد خبر: ۱۲۹۲۰۵۱
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،‌ ایالت کالیفرنیا روز جمعه پیروزی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در این ایالت را تایید کرد تا وی 55 رای الکترال این ایالت را به خود اختصاص داده و آرای الکترال اکثریت در آمریکا برای ورود به کاخ سفید را بدست بیاورد.
«الکس پادیلا» وزیر داخلی ایالت کالیفرنیا به طور رسمی پیروزی بایدن در این ایالت را اعلام کرد تا با توجه به آرای الکترال این ایالت، تعداد آرای الکترال بایدن تا کنون به 279 رای برسد این در حالی است که بایدن به 270 رای الکترال برای ورود به کاخ سفید نیاز داشت.
پیروزی بایدن در کالیفرنیا در حالی مورد تایید قرار می‌گیرد که ستاد «دونالد ترامپ» رئیس جمهور مستقر در کاخ سفید روز جمعه دادخواستی را در ایالت جورجیا ارائه داد که طی آن به دنبال ابطال نتایج انتخابات در این ایالت است.
ترامپ با ادعای تقلب در انتخابات، چندین پرونده شکایت در ایالت‌های تحت منازعه تنظیم کرده و خواستار بازشماری و ابطال بخشی از آرای انتخاباتی شده است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها