انتقام از خواستگار فریبکار با اجیر کردن آدم‌ ربا

عکس بروسلی همه چیز را لو داد

فرمانده انتظامی یزد گفت: با تلاش ماموران پلیس و همکاری مردم ۲ آدم ربا در کمتر از ۱۲ ساعت در استان شناسایی و دستگیر و فرد ربوده شده آزاد شد.
کد خبر: ۱۲۹۱۵۰۰
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایرنا، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک مورد آدم ربایی در میبد، بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی آدم ربایان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

۲ آدم‌ربا در کمتر از ۱۲ ساعت در یزد دستگیر شدند

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد گروگانگیران به دلیل اختلاف حساب یک و نیم میلیارد ریالی در خرید و فروش کاشی، با گروگان قرار ملاقات گذاشته و وی را ربوده و سپس با یک دستگاه خودرو سواری پژو از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی یزد تصریح کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان میبد با تلاش بی وقفه و اقدامات فنی و پلیسی، خودروی آدم ربایان را ردگیری و موقعیت آن را در شهرستان مهریز شناسایی کردند.

سردار بهدانی فرد با اشاره تشکیل تیم عملیاتی از ماموران پلیس میبد و مهریز افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی متهمان را در کمربندی مهریز متوقف و گروگانگیران را دستگیر و فرد ربوده شده را از چنگال آنها رها کردند.

فرمانده انتظامی یزد خاطر نشان کرد: گروگانگیران قصد انتقال گروگان خود به شرق کشور را داشتند که با درایت و تیزهوشی ماموران پلیس در این مدت پس از ارتکاب آدم ربایی؛ شناسایی، دستگیر و تحویل مقام قضایی شدند.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها