مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان

نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان گفت: پرواز شماره ۱۰۵۳ شرکت هواپیمایی ماهان به علت نقص فنی در اصفهان بر زمین نشست.
کد خبر: ۱۲۹۱۴۴۶
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین از ایرنا، محمدحسین عمادی روز چهارشنبه افزود: این پرواز ساعت یک بامداد فرودگاه تهران را به مقصد فرودگاه کرمان ترک کرده بود که به دلیل نقص فنی در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

نقص فنی موجب فرود اضطراری پرواز تهران-کرمان در اصفهان شد

وی خاطرنشان کرد: این هواپیما هنگام فرود با مشکل خاصی مواجه نشد و همه مسافران در صحت و سلامت کامل پیاده شدند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ادامه داد: مسافران این پرواز ساعت  ۴ و ۳۰ دقیقه پس از سه ساعت و ۳۰ دقیقه، بامداد امروز  با هواپیمای جایگزین عازم مقصد شدند.

وی اضافه کرد: فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان یک فرودگاه احتیاطی به شمار می‌رود و چنانچه به دلیل مشکلات فنی،  خلبان صلاح ببیند می‌تواند با کسب اجازه در این فرودگاه فرود آید.

عمادی بیان کرد: فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان، فرودگاه کمکی اول یا دوم بیش از ۹۰ درصد پروازهای داخلی کشور و کمکی اول همه پروازهای استان تهران است و بعنوان فرودگاه کمکی همه پروازهای داخلی و خارجی استان تهران محسوب می شود.

فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان در حالت عادی به شهرهای نجف و بغداد عراق،  کویت، دُبی امارات عربی متحده،  استانبول ترکیه ،  تفلیس گرجستان و دوحه قطر پرواز مستقیم دارد.
همچنین علاوه بر شرکت های هواپیمایی فعال داخلی، شرکت های العراقیه، ترکیش، فلای دوبی و قطر ایرویز در جا به جایی مسافر با این فرودگاه همکاری دارند.
فرودگاه بین المللی شهید بهشتی در شرق اصفهان دارای ۲ باند به طول چهار هزار و ۳۹۷ متر و عرض ۴۵ متر با ۲۰ جایگاه پذیرش انواع هواپیمای مسافربری و ترمینال پروازهای داخلی و خارجی است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها