تیم ملی بسکتبال ایران اولین دیدار خود در پنجره دوم رقابت‌های انتخابی کاپ آسیا را با پیروزی برابر عربستان به پایان رساند.
کد خبر: ۱۲۹۰۵۳۱

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و عربستان از پنجره دوم رقابت‌ های انتخابی کاپ آسیا امروز شنبه به میزبانی قطر برگزار شد که طی آن ملی پوشان کشورمان با نتیجه ۷۱ بر ۶۴ حریف خود را با شکست مواجه کردند.

با کسب این برتری ملی پوشان کشورمان صدرنشینی خود در گروه E را تثبیت کردند.

ملی پوشان ایران شروع خوبی در این دیدار داشتند و توانستند از حریف خود پیش بیفتند و دو کوارتر اول را با فاصله قابل قبولی به پایان برسانند اما در کوارتر سوم کم دقتی در به ثمر رساندن توپ‌ها این فرصت را به حریف داد تا فاصله را به نزدیکترین حالت ممکن برساند. ملی پوشان کشورمان که نمایش خوبی در کوارتر سوم نداشتند ۴۹ بر ۴۸ از حریف پیش افتادند.

در کوارتر چهارم ملی پوشان ایران در همان ابتدا با یک پرتاب سه امتیازی فاصله را با حریف بیشتر کردند و با تمرکز بیشتری کار را دنبال کردند و شش امتیاز از حریف پیش افتادند اما عربستانی‌ها که دست بردار نبودند بازهم فاصله را کمتر کردند و با دو پرتاب سه امتیازی کار را به تساوی در عدد ۵۴ رساندند.

شاگردان شاهین طبع در ادامه تمرکز بیشتری روی پرتاب‌های خود به سمت سبد حریف داشتند و با زیاد کردن فاصله خود در دقایق پایانی در نهایت توانستند عربستان را ۷۱ بر ۶۴ شکست دادند.

دیدار برابر عربستان نخستین دیدار تیم ملی بسکتبال ایران در پنجره دوم انتخابی کاپ آسیا بود. شاگردان مهران شاهین طبع دومین دیدار خود در این پنجره را دوشنبه برابر سوریه برگزار می‌کنند.

شاگردان مهران شاهین طبع دو دیدار خود در پنجره نخست انتخابی کاپ آسیا را اسفندماه سال گذشته در تهران و تالار بسکتبال آزادی برگزار کردند که طی آن با نتیجه ۹۴ بر ۴۸ برابر سوریه به برتری دست یافتند و دیدار با قطر را با برتری ۹۵ بر ۵۲ خود تمام کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها