فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خانمیرزا استان چهارمحال و بختیاری

تیراندازی مرگبار به جوان لردگانی

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان

سلاح شکاری دایی، مرگ یک کودک را در خدابنده رقم زد

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بازی کودکان با تفنگ شکاری، موجب وقوع حادثه ای تلخ و خونین در یکی از روستاهای این استان شد.
کد خبر: ۱۲۹۰۴۵۸
به گزارش گروه حوادث  جام جم آنلاین و به نقل از خبرگزاری ایرنا، سرهنگ کارآگاه جعفر رحمتی، روز شنبه افزود: این حادثه، صبح روز جمعه /هشتم آذر ماه/ در روستای "دهشیر " شهرستان خدابنده از توابع استان زنجان اتفاق افتاد.  
 
بازی کودکان با تفنگ شکاری در زنجان رنگ خون گرفت
وی اظهار داشت: یکی از سه پسر بچه ۱۰ تا ۱۱ سال که با یکدیگر نسبت فامیلی نیز دارند در حین بازی های کودکانه، دست به سلاح شکاری دایی خود برده و یکی از آنان با چکاندن ماشه هم بازی خود را ناخواسته مورد هدف قرار داد.
رحمتی افزود: تیر شلیک شده از این سلاح شکاری از ناحیه پشت به یکی از بچه ها اصابت کرد و نامبرده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد که در این رابطه پرونده ای نیز تشکیل شده است.        
وی با بیان اینکه اگر این سلاح شکاری در دسترس بچه ها قرار نداشت و از طرفی پُر هم نبود به حتم چنین حادثه تلخ و ناگواری رقم نمی خورد، تصریح کرد: سلاح گرم به هیچ وجه شوخی بردار نیست و بزرگترهای خانواده باید در نگهداری آن بی احتیاط و سهل انگار نباشند به خصوص اگر پُر و آماده برای شلیک نیز باشد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها