لالیگای اسپانیا به دلیل آثار مالی ناشی از پاندمی کووید-۱۹، محدودیت‌های هزینه‌ای را برای باشگاه‌ها در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ به اندازه ۶۱۰ میلیون یورو کاهش داد.
کد خبر: ۱۲۸۷۸۶۸

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سقف دستمزدی باشگاه بارسلونا از ۶۷۱ میلیون یورو در فصل گذشته به ۳۸۲.۷ میلیون یورو در فصل جاری کاهش پیدا کرده و این در حالی است که مدافع عنوان قهرمانی یعنی رئال مادرید می تواند ۴۶۸ میلیون یورو هزینه کند و این رقم در مقایسه با سقف هزینه‌ای فصل گذشته ۱۷۲.۵ میلیون یورو با کاهش مواجه شده است.

 

  کاهش سقف هزینه باشگاه‌ها به‌ ۶۱۰میلیون یورو در لالیگا

 

آبی اناری‌ها که برای سال مالی ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ ضرر مالی ۹۷ میلیون یورویی را بعد از کسر مالیات به ثبت رساند، ماه گذشته دور جدیدی از کاهش دستمزدها را آغاز کرد و این در حالی بود که این طرح با مخالفت چندین تن از بازیکنان این تیم روبرو بود.

این باشگاه در دور نخست، کاهش دستمزد ۷۰ درصدی را اعمال کرد که از مارس تا ژوئن پابرجا بود و از شر چند بازیکن پردرآمد خود همچون «لوئیس سوارز» و «ایوان راکیتیچ» نیز خلاص شد.

اتلتیکومادرید هم که فصل گذشته را در جایگاه سوم به اتمام رساند، مجاز است ۲۵۲.۷۲ میلیون یورو در فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ هزینه کند؛ این رقم نسبت به ۳۴۸.۵۰ میلیون یورو فصل گذشته ۹۶ میلیون یورو کمتر است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها