شاگردان روبرتو مارتینز با شکست انگلیس، برای صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا به یک تساوی مقابل دانمارک نیاز دارند.‌‌
کد خبر: ۱۲۸۷۴۵۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته پنجم مسابقات فوتبال لیگ ملت‌های اروپا، ایتالیا یکشنبه شب در گروه اول از لیگ A با نتیجه 2 بر صفر مقابل لهستان پیروز شد و به صدر جدول گروه بازگشت. جورجینیو در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی و دومنیکو براردی در دقیقه 84 برای آتزوری گلزنی کردند و حالا ایتالیا با شکست بوسنیِ قعرنشین در دیدار هفته ششم، صعود خود را به نیمه نهایی لیگ ملت‌ها قطعی خواهد کرد.

در گروه دوم از لیگ A هم بلژیک با نتیجه 2 بر صفر از سد انگلیس گذشت و به صعود به جمع چهار تیم پایانی مسابقات نزدیک‌تر شد. یوری تیلمانس در دقیقه 10 و دریس مرتنس در دقیقه 24 برای شیاطین سرخ اروپا گلزنی کردند و آنها در هفته آخر، برای صعود به مرحله بعدی به یک تساوی مقابل دانمارک نیاز دارند.

دانمارک نیز با نتیجه 2 بر یک مقابل ایسلند به برتری رسید و با 10 امتیاز به رتبه دوم جدول گروه صعود کرد. انگلیس دیگر امیدی به صعود به مرحله بعدی ندارد و ایسلند هم با قعرنشینی در این گروه، به لیگ B سقوط کرد.

 

  لیگ ملت‌های اروپا، حذف انگلیس توسط بلژیک و پیروزی ایتالیا مقابل لهستان

 

در گروه نخست لیگ B، اتریش مقابل ایرلند شمالی به برتری 2 بر یک رسید و در صدر جدول گروه باقی ماند. قرار بود رومانی و نروژ هم همزمان با این مسابقه به مصاف هم بروند که به دلیل شیوع کرونا در اردوی تیم ملی نروژ، این مسابقه لغو شد.

 

در گروه دوم از لیگ B، جمهوری چک با یک گل مقابل رژیم اشغالگر قدس به برتری رسید و به صعود به لیگ A امیدوار شد. در گروه سوم از لیگ B مجارستان مقابل صربستان به تساوی یک - یک رسید که این نتیجه باعث شد مجارستان در رتبه دوم و صربستان در جایگاه چهارم جدول گروه جای بگیرند. در گروه سوم از لیگ C هم اسلوونی با نتیجه 2 بر یک موفق به شکست کوزوو شد و در صدر جدول این گروه ایستاد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها