سن مارینو آخرین تیم در رده بندی فیفا است. در واقع میان 210 فدراسیون فوتبالی که به رسمیت شناخته شده‌اند، سن مارینو آخرین کشور و ضعیف‌ترین تیم در بین آن‌ها به حساب می‌آید.
کد خبر: ۱۲۸۷۳۴۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، سن مارینو که کشوری کوچک در نزدیکی ایتالیاست، همواره تیم فوتبالش مورد تمسخر قرار می‌گرفت و رویارویی با آن‌ها به منزله زنگ تفریح برای رقبا بود اما آن‌ها برای اولین بار در تاریخ کشورشان موفق شدند در دو بازی پیاپی شکست نخورند! آن‌ها در لیگ ملت‌های اروپا در گروه D در کنار جبل الطارق و لیختن اشتاین قرار دارند. اگر چه انتقادات زیادی به برگزاری بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا وجود دارد اما این مسابقات فرصتی را فراهم کرده تا تیم های هم سطح و ضعیف تر هم بتوانند به مصاف یکدیگر بروند و فوتبال میان آن‌ها جریان داشته باشد.

 

  بازیکن سن مارینو، به خاطر شکست نخوردن تیمش در دو بازی پشت سر هم گریه کرد!

 

سن مارینو در گروه خود در لیگ ملت‌های اروپا هر دو بازی خود را مقابل لیختن اشتاین و جبل الطارق به تساوی بدون گل رسید تا در دو بازی رسمی پشت سر هم شکست نخورده باشد. این برای اولین بار در تاریخ این کشور است که چنین اتفاقی می‌افتد. مسئله‌ای که موجب احساساتی شدن دانته روسی مقابل دوربین شد!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها