صاحب یک مغازه خواروبارفروشی در جنوب تهران

قتل صاحبکار با بستنی مسموم |فقط خواستم از مغازه‌اش دزدی کنم

پسر خردسال وقتی برای بازی از خانه‌شان بیرون رفت، ناپدید و جسدش سه روز بعد در یک گونی پیدا شد. پلیس سه مظنون را در رابطه با این پرونده دستگیر کرده است.
کد خبر: ۱۲۸۷۰۴۳

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، امیرعلی چهار ساله که همراه خانواده‌اش در خیابان ملت شهرستان بستان‌آباد زندگی می‌کردند صبح بیستم آبان امسال برای بازی با دوستانش از خانه بیرون رفت و دیگر بازنگشت. با طولانی شدن غیبت این پسر خردسال، والدین او به اداره پلیس رفتند و ماجرای گم‌شدن او را اطلاع دادند. بعداز آن بود که تحقیقات از این خانواده آغاز شد.

مادر کودک گمشده در تحقیقات پلیسی گفت: شوهرم سر کارش بود. پسرم امیرعلی از من خواست ناهار برایش درست کنم. بعداز آن دختر هشت ساله‌ام برای خرید سبزی به مغازه سبزی‌فروشی محله رفت. پسرم هم بعد از رفتن خواهرش از خانه بیرون رفت تا با بچه‌های همسایه بازی کند، اما آنها نبودند و تنهایی در کوچه مشغول بازی شد. بعداز آن‌که دخترم سبزی خرید و به خانه بازگشت، سراغ برادرش را از من گرفت که گفتم در کوچه مشغول بازی است.

وی افزود: دخترم گفت برادرش را در کوچه ندیده است. دلشوره به جانم افتاد و دو نفری بیرون رفتیم و کوچه را جست‌وجو کردیم. از همسایه‌ها پرس‌وجو کردیم، اما کسی از او خبری نداشت. وقتی پسرم را پیدا نکردیم موضوع را به شوهرم اطلاع دادم. بعداز آمدن او همراه اقوام و فامیل بسیج شدیم و کوچه و محله‌های شهرستان بستان‌آباد، بوستان‌ها، مراکز درمانی و.... را گشتیم اما ردی از پسرم نبود.

با توجه به ناپدید شدن پسر خردسال، ماموران به تحقیقات ادامه دادند و پی بردند یک هفته است شهرداری در میانه کوچه محل زندگی خانواده امیر علی جوی آبی ایجاد کرده و هنوز آنجا پر نشده است.

احتمال دادند شاید کودک آنجا افتاده باشد که محل را بررسی کردند، اما آنجا نبود. دوربین‌های مداربسته محل را بازبینی کردندکه نشان داد، پسر خردسال نتوانسته از آن جوی آب بپرد و از کوچه بیرون رفته و دیگر هیچ تصویری از او ثبت نشده است.

جست‌وجوهای پلیسی برای یافتن ردی از سرنوشت این کودک ادامه داشت تا این‌که بعد از سه شبانه‌روز گشتن، شامگاه پنجشنبه بیست و دوم آبان امسال جسد کودکی که داخل گونی قرار داشت در فاصله 100متری از نهر آبی در حوالی روستای ارجان توسط مرد چوپانی پیدا شد.

ماموران که احتمال می‌دادند جسد متعلق به فرزند گمشده این خانواده باشد ازآنها خواستند در روستا حاضر شوند. زمانی که این خانواده در محل حضور یافتند جسد فرزندشان را شناسایی کردند. با کشف این جسد، احتمال به قتل رسیدن پسر خردسال قوت گرفت. ماموران دوباره از والدین او تحقیق کردندکه معلوم شد آنها با کسی اختلاف ودرگیری نداشته‌اند.

سرهنگ نایب‌زاده، فرمانده انتظامی بستان‌آباد در این باره گفت: در جریان تحقیقات پلیسی سه نفردر ارتباط با مرگ این کودک به عنوان مظنون بازداشت شدند. تحقیقات از آنها در پلیس آگاهی ادامه دارد.

روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها