میلاد محمدی مدافع چپ ایرانی تیم خنت در هفته دوازدهم لیگ بلژیک با عملکرد خوبش در بازی برابر اندرلخت به تیم هفته راه یافت.
کد خبر: ۱۲۸۶۱۶۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، در هفته دوازدهم لیگ بلژیک کلوب بروژ به صدرجدول صعود کرد اما تیم های دیگری هم بودند که عملکرد خوبی داشتند. هرچند شارلروا که کاوه رضایی و علی قلی زاده دو ملی پوش ایرانی در آن توپ می زنند در حالی هم امتیاز با اندرلخت در رده دوم است که یک بازی کمتر دارد. 


در بازی اندرلخت –خنت که با نتیجه یک، یک به پایان رسید میلاد محمدی مدافع چپ خنت یکی از ستاره های زمین بود. او در این بازی گل نزد اما یک پاس گل به یارمچوک مهاجم تیمش داد تا نتیجه در آخرین دقیقه بازی مساوی شده و خنت یک امتیاز را بگیرد. 

 

  میلاد محمدی در تیم منتخب هفته لیگ بلژیک+عکس


میلاد محمدی که فصل گذشته از اخمت گروژنی در روسیه به تیم خنت در لیگ بلژیک پیوست ، در فصل تازه رقابت ها توانسته در ترکیب اصلی تیمش تبدیل به یکی از بازیکنان موثر شود. او با پاس گلی که در بازی برابر اندرلخت به یارمچوک داد تعداد پاس گلهایش در هفت مسابقه این فصل را به عدد 3 رساند. 


این مدافع چپ سرعتی که از سال 2015 یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی ایران است در آخرین اردوی تیم ایران برای بازی دوستانه برابر بوسنی توسط دراگان اسکوچیچ به اردوی تیم ملی دعوت شده است. میلاد محمدی 35 بازی ملی از جمله بازی در جام جهانی و جام ملت های آسیا را در کارنامه اش دارد.

 

  میلاد محمدی در تیم منتخب هفته لیگ بلژیک+عکس

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها