پزشک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت کنعانی‌زادگان، آل کثیر و رمضانی توضیح داد.
کد خبر: ۱۲۸۴۲۳۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، پرسپولیس در شرایطی خود را مهیای شروع دوباره لیگ برتر در فصل بیستم می‌کند که سه بازیکن این تیم در حال حاضر با مصدومیت مواجه هستند.

 

عیسی آل کثیر که در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا دچار مصدومیت از ناحیه انگشت شد و در بازگشت به تهران تحت عمل جراحی قرار گرفته و از سوی دیگر محمدحسین کنعانی زادگان و آرمان رمضانی نیز دیگر بازیکنان مصدومان در اردوگاه سرخپوشان محسوب می‌شوند.

 

پزشک پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت محمد حسین کنعانی زادگان که در بازی با گل‌گهر سیرجان مصدوم شده بود گفت: دیروز و در اواخر بازی بازیکن تیم حریف با آرنج ضربه خطرناکی به شانه کنعانی‌زادگان زد. بعد از ارزیابی‌های اولیه که صورت گرفت خوشبختانه متوجه شدیم که شکستگی در این ناحیه وجود ندارد اما به خاطر اینکه این بازیکن با درد زیادی روبه‌رو شده بود از بازی بیرون رفت. بعد از بازی هم بررسی‌های لازم انجام شده و قرار است امروز مجددا آخرین وضعیت کنعانی زادگان مورد بررسی قرار بگیرد.

 

      آخرین وضعیت مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس

 

وی در خصوص آخرین وضعیت عیسی آل کثیر و اینکه چه زمانی به تمرینات اضافه می شود افزود: روز گذشته از پای این بازیکن برای سومین بار عکس گرفته شد و قرار است فعلاً در مانع ادامه داشته باشد. با نظر پزشک آن تا یک هفته دیگر پای آل کثیر در آتل و بدون حرکت خواهد ماند.

 

                آخرین وضعیت مصدومیت سه بازیکن پرسپولیس

 

آرمان رمضانی که روز گذشته در بازی تدارکاتی مقابل گل گهر سیرجان بازی نکرده بود نیز دیگر مصدوم پرسپولیس است که وضعیت او نیز به این شکل است: این بازیکن به دلیل کشیدگی همسترینگ زیر نظر کادر پزشکی قرار دارد و فعلا تمرینات او زیر نظر پزشکان انجام می‌شود. از نظر پزشکی باید بگویم که رمضانی به بازی با سایپا که در هفته اول لیگ برتر برگزار می شود نمی رسد.

 

پزشک در پایان درباره وضعیت آریا برزگر که او هم دچار مصدومیت شده اینطور توضیح داده: این بازیکن با کشیدگی در ناحیه زانو روبه‌رو شده و کاردرمانی روی و انجام می شود. به نظر من برزگر در روزهای آینده به تمرینات بازخواهد گشت و روند درمانی او زودتر از رمضانی انجام خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها