سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف کامیونت بار سیب با خاور در مسیر غرب به شرق بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: 2 مرد ۲۷ ساله در این حادثه دچار مصدومیت شدند.
کد خبر: ۱۲۸۳۷۵۹

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین، جلال ملکی در گفتگو با فارس درباره جزئیات حادثه در غرب به شرق بزرگراه یاسینی اظهار داشت: ساعت۶:۰۶ صبح امروز برخورد کامیونت دارای بار سیب با عقب یک خاور در مسیر غرب به شرق بزرگراه یاسینی نرسیده به بزرگراه بابایی سبب مصدومیت ۲ مرد جوان ۲۷ ساله شد.

وی افزود: دو فردی که دچار حادثه شده‌اند در اتاق کامیونت محبوس بودند که با ایمن سازی و اقدامات نیروهای آتش‌نشانی از محل حادثه خارج و به دلیل مصدومیت از ناحیه پا تحویل نیروهای اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً جهت توقف در حاشیه جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری از محل‌های تعیین‌شده با عنوان توقفگاه استفاده کنند چرا که در غیر اینصورت حادثه و تصادف در کمین آنها خواهد بود همچنین توصیه می‌شود رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند چرا که بر اساس بررسی‌های انجام شده اکثر تصادف‌ها در این فاصله‌ها که رانندگان گمان می‌کنند به مقصد رسیده و احتیاط رانندگی‌شان کمتر می‌شود به وقوع می‌پیوندد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها