شاهزاده برونئی که چهارمین وارث تاج و تاخت کشور برونئی بود درگذشت تا در این کشور آسیایی عزای عمومی اعلام شود.
کد خبر: ۱۲۸۳۱۶۰

به گزارش جام جم آنلاین ، شاهزاده عظیم 38 ساله پسر سلطان برونئی که چهارمین وارث تاج و تخت کشور برونئی بود در پی ابتلا به بیماری درگذشت. این شاهزاده جوان 5 میلیارد دلار ثروت داشت. نام بیماری که او که منجر به فوتش شد به طور رسمی اعلام نشده است اما گمانه زنی رسانه ها از ابتلای این شاهزاده به سرطان بوده است.

عظیم به دلیل برگزاری مهمانی های بسیار پرخرج با حضور سوپراستارهای دنیا مشهور بود. او زمانی که سن و سال کمتری داشت با مایکل جکسون خواننده فقید آمریکایی پارتی می گرفت. عکس های بسیار زیادی از او نیز موجود است که در کنار چهره های سرشناس موسیقی و بازیگری نظیر ماریا کری، مدونا، اسکارلت جوهانسون و .... دیده می شود.

سبک زندگی مملو از بریز و بپاش او همواره مورد توجه رسانه های عامه پسند بود.

او که یکی از ثروتمندترین جوانان دنیا بود اما در نهایت درگذشت و پنج میلیارد دلار ثروت از خود بر جای گذاشت. عظیم یکی از تهیه کنندگان هالیوودی هم به شمار می رفت.

او ازدواج نکرده بود و فرزندی هم نداشت.

حسن البولکیا، سلطان برونئی در مراسم نماز خواندن بر جنازه فرزند ششم خود شرکت و یک هفته عزای عمومی اعلام کرد. شاهزاده عظیم که برخی دارایی‌های شخصی‌اش را پنج میلیارد دلار برآورد کرده‌اند، چهارمین جانشین پدرش بود و البته بیش از آنکه فکر تاج و تخت باشد، به مهمانی‌های پرزرق و برق در گوشه و کنار دنیا می‌اندیشید.

در عکس زیر او کنار هنرمند محبوبش یعنی مایکل جکسون دیده می شود. 

 

مرگ شاهزاده 38 ساله ای که 5 میلیارد دلار ثروت داشت (عکس)

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها