معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

ارسال پیامک برای بدهکاران آزادراهی

معاون وزیر راه و شهرسازی از ارسال پیامک از سوی پلیس راه برای رانندگانی که عوارض آزادراه‌های الکترونیکی را پرداخت نکرده‌اند خبر داد و گفت: وضعیت پرداخت عوارض الکترونیکی بهتر شده است.
کد خبر: ۱۲۸۲۶۱۴

به گزارش جام جم آنلاین، خیرالله خادمی - مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور- در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بر اساس تفاهم‌نامه‌ای که بین وزارت راه و شهرسازی به پلیس راه امضا شده است برای رانندگانی که از آزادراه‌های الکترونیکی، استفاده کرده اما عوارض شان را پرداخت نمی کنند، توسط پلیس راه پیامک ارسال می‌شود.

وی با اشاره به این که پس از ارسال این پیامک ها وضعیت پرداخت عوارض الکترونیکی از سوی مردم بهتر شده است، گفت: به زودی جلسه نهایی در این زمینه برگزار شده و مشخص خواهد شد که چه تعداد از مردم مشمول این جریمه خواهند شد. البته این اطلاعات در اختیار پلیس راه قرار دارند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با بیان اینکه دقیقاً مشخص است رانندگان چندبار و از کدام آزادراه‌ها استفاده کرده اند و بر این اساس چه میزان بدهی به آزادراه های الکترونیکی دارند، گفت: اگر این طرح به نتیجه برسد مسلماً آزاد راه های دیگر نیز برای الکترونیکی کردن عوارض‌شان و برداشتن باجه‌ های عوارضی اقدام خواهند کرد و نسبت به این طرح استقبال بیشتری نشان می‌دهند.

خادمی درباره آخرین وضعیت الکترونیکی شدن آزادراه تهران - شمال نیز اظهار کرد: متولیان آزادراه‌ تهران شمال از ابتدا برای الکترونیکی کردن عوارض‌شان پیشقدم شده بودند اما عوارض آن‌ها پرداخت نمی‌شد اما اگر به این نتیجه برسند که عوارض آزادراهی از طریق سیستم الکترونیکی قابل استحصال است، مسلما دوباره پرداخت عوارض آزادراه تهران شمال و دیگر آزادراه‌های کشور الکترونیکی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها