رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران:

اصلاحات احکام حقوق بازنشستگان از آبان ماه اجرا می‌شود

دهقان کیا گفت: احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد و در حقوق آبان ماه آنها اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۲۸۲۱۹۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از علی دهقان کیا رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره احکام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار کرد: احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اصلاح شد و در حقوق آبان ماه آنها اجرا می‌شود.
 
بیشتر بخوانید : برای مشاهده سوابق بیمه کلیک کنید.
 
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران با اشاره به اینکه بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور با فرمول جدیدی که طراحی شده است حقوق دریافت می‌کنند، بیان کرد: این گروه از بازنشستگان با روش متناسب سازی حقوقشان اعتراض داشتند و فرمولی که طراحی شد این مشکل را حل خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه امکان افزایش حقوق بازنشستگان مشاغل سخت و زیان آور با احتساب رقم متناسب سازی وجود دارد، گفت: اگر افزایشی در حقوق این گروه از بازنشستگان وجود داشته باشد، مابه التفاوت این چند ماه به حسابشان واریز می‌شود.
 
دهقان کیا با اشاره به اینکه رقمی که بر حقوق بازنشستگان سخت و زیان آور افزوده شده بر روی حقوق پایه محاسبه می‌شود، تصریح کرد: در واقع حقوق پایه این گروه از بازنشستگان افزایش می‌یابد.
 
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی شهر تهران درباره ادامه همکاری با بیمه آتیه سازان حافظ برای بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی، گفت: فرقی ندارد هر بیمه‌ای که خدمات بهتری را برای بازنشستگان داشته باشند با آن همکاری می‌کنیم و آتیه سازان حافظ تنها گروهی است که با شرایط بازنشستگان تامین اجتماعی سازگار است.
 
وی خاطرنشان کرد: در هفته آینده مزایده برگزار می‌شود و باید ببینیم به چه نتیجه‌ای برای بیمه تکمیلی بازنشستگان می‌رسیم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها