اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا 21-2020 در حالی پیگیری شد که بارسلونا آسان ترین بازی مرحله گروهی خود را با بردی آسان در مقابل فرانس واروش مجارستان به پایان رساند.
کد خبر: ۱۲۸۱۸۳۲

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فوتبالی، بارسلونا قبل از ال کلاسیکو با یک بازی آسان توانست روحیه کسب کند و شکست مقابل ختافه را فراموش کند. کاتالان ها که 22 دقیقه با اخراج پیکه ده نفره بودند توانستند با گلهای مسی (پنالتی)، فاتی، کوتینیو، پدری و دمبله در مقابل پنالتی خاراتین با نتیجه پنج بر یک به پیروزی برسد. پدری اولین گلش برای بارسا را به ثمر رساند و مسی همچنان از روی نقطه پنالتی گل زد و فعلا موفق به گلزنی در جریان بازی نشده است. بارسا صدرنشین گروه شد، یوونتوس با سه امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و دینامو و شاختار بدون امتیاز در رتبه های سوم و چهارم قرار گرفتند.

          گلباران بارسلونا قبل از ال کلاسیکو؛ شکست دورتموند در شب گلزنی هالند

در ملال آورترین گروه، رن و کراسنودار روسیه به تساوی یک بر یک رضایت دادند که گیراسی از روی نقطه پنالتی برای تیم فرانسوی و رامیرز برای تیم روس گل زدند. چلسی و سویا نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند تا هر چهار تیم گروه یک امتیازی باشند.

لاتزیو نیز با گلهای ایموبیله، هیتز و آکپرو در مقابل تک گل هالند به پیروزی رسید. بدین ترتیب زردپوشان شکست غیرمنتظره ای را تحمل کردند. لاتزیو صدرنشین گروه شد، بروژ دوم شد، زنیت سوم شد و دورتموند در قعر گروه جای گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها