کد خبر: ۱۲۸۱۵۵۵

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فوتبالی - در تمام 5 لیگ معتبر اروپایی حداقل 4 هفته از فصل 2020/21 برگزار شده است و تیم های مختلف، بازی های آغازین خود را در لیگ انجام داده‌اند. نکته‌ای که در هفته‌های آغازین به چشم می‌خورد. این است که صدر نشین‌ها چندان قابل پیش بینی نبودند. مثلا در لالیگا تاکنون رئال سوسیداد صدر نشین است. اورتون در لیگ برتر انگلیس ، لایپزیش در آلمان، لیل در فرانسه و میلان در ایتالیا صدر نشین هستند.
                  کدام تیم‌ها تمام بازی‌هایشان در این فصل را برده‌اند؟                                                                                          بحرانی که در پی شیوع کرونا در جهان پیش آمد روی فوتبال هم تاثیرات زیادی گذاشته است و به نظر می‌رسد که تیم‌های بزرگ آسیب بیشتری نسبت به سایر تیم‌ها دیده‌اند. در حال حاضر تنها 2 تیم وجود دارد که در این فصل از لیگ های اروپایی هنوز نتیجه‌ای به جز پیروزی را در لیگ هایشان تجربه نکرده‌اند و آن‌ها هم میلان در لیگ ایتالیا و استون ویلا در لیگ برتر انگلیس هستند که تا حدودی عجیب است. هر دو تیم 4 بازی ابتدایی خود را با پیروزی پشت سر گذاشته‌اند و رکورد 100 درصد برد را دارند.

میلان در آخرین بازی خود توانست با نتیجه 2 بر 1 و درخشش زلاتان ابراهیموویچ، اینتر را شکست دهد و استون ویلا هم با نتیجه 1 بر 0 لستر سیتی را شکست داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها