توماس توخل سرمربی PSG گفت نیمار ستاره برزیلی این تیم برای دیدار روز سه شنبه مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان آماده خواهد بود.
کد خبر: ۱۲۸۰۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش 3، بعد از پیروزی 4-0 پاری سن ژرمن مقابل نیم در لیگ1 فرانسه، توماس توخل سرمربی PSG خیال هوادارانش را از بابت وضعیت سلامت نیمار راحت کرد و گفت ستاره بزرگ برزیلی تا روز سه شنبه برای دیدار بزرگ با منچستریونایتد در لیگ قهرمانان آماده خواهد شد.

در دیدار دیروز PSG مقابل نیم که با پیروزی 4-0 پاریسی ها و با دو گل کیلیان امباپه به پایان رسید نیمار غایب بود. نیمار سه روز قبل از آن در دیدار تیم ملی برزیل و پرو موفق به هت تریک شده بود اما به دلیل ضربه‌ای که با پایش وارد شده بود PSG ترجیح داد در این بازی به او استراحت بدهد. 

خبر خوش برای PSG: نیمار به بازی یونایتد می‌رسد

توخل اما در پایان بازی گفت: " نیمار هیچ مشکلی ندارد. من هم با نیمار و هم با کیلیان صحبت کردم. ما صحبت خیلی صریح و صادقانه ای با هم داشتیم و در نهایت تصمیم گرفت امروز به نیمار استراحت بدهم. ولی نیمار از فردا با ما خواهد بود. او تمرین خواهد کرد و برای بازی مقابل منچستریونایتد آماده خواهد شد. نیمار بدون شک در آن بازی در زمین خواهد بود".

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها