فهرست نامزدهای کسب جایزه برترین بازیکن فوتبال فرانسه در فصل ۱۸-۲۰۱۷ منتشر شد که حضور یک نام باعث تعجب و حیرت بسیاری شده است.
کد خبر: ۱۱۳۸۳۲۲
پارتی بازی در فرانسه / صدای اعتراض ها بلند شد

به گزارش جام جم آنلاین ، در این فهرست نام نیمار مهاجم برزیلی پاری سن ژرمن هم دیده می شود. او یک سوم فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد اما به طرز شگفت انگیزی نامش بین چهار کاندیدای اصلی است.

به نظر می رسد حضور نیمار در فهرست برترین های فصل فرانسه و کاندیدا شدن برای دریافت جایزه برترین بازیکن فصل نخست شهرت فراگیر وی باشد و دوم پای مسائل تبلیغاتی در میان است. حضور نیمار در میان کاندیداها باعث اعتراض های بسیار زیاد

امپابه، کاوانی و توون سه کاندیدای دریافت این جایزه هستند که در کنار نیمار شانس این را دارند که به افتخار بزرگی دست پیدا کنند.

فصل اول حضور نیمار در پاریس‌سن‌‌ژرمن سراسر جنجال و حاشیه بوده است. نخست ماجرای درگیری با هم‌تیمی اروگوئه‌‌ای‌اش ادینسون کاوانی بر سر زدن پنالتی‌های تیم شکل گرفت و بعد ماجرای تمایلش برای ترک پارک‌دپرنس و پیوستن به رئال مادرید یا بازگشتش به بارسلونا. فصل گذشته جایزه بهترین بازیکن فصل لوشامپیونا به کاوانی رسید که این فصل هم با ثبت ۲۵ گل، آقای گل لوشامپیونا است. در همین حال امباپه هم با ثبت ۱۳ گل سهم بسزایی در قهرمانی زودهنگام PSG در لوشامپیونا ایفا کرده است. برنده جایزه بازیکن فصل لوشامپیونا روز ۱۳ مه ‌(۲۳ اردیبهشت) معرفی می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها