رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران

کشف ۸ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در آزادگان

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران از توقیف ۴۰۰ کیلو پودر قاچاق تهیه رنگ مواد غذایی در پردیس و پلمب یک کارگاه تولیذ غیرمجاز خبر داد.
کد خبر: ۱۲۸۰۶۴۱

به گزارش جام جم آنلاین ، مهر نوشت: بهمن حسن بیگی  از فعالیت مخفیانه و زیرزمینی یک کارگاه پلمب شده غیرقانونی در بومهن خبر داد و افزود: این کارگاه یک خط تولید غیرقانونی و بدون مجوز راه اندازی و اقدام به تولید و فروش رنگ‌های غذایی غیرمجاز کرده بود.

وی افزود: این رنگ غذاها با پودرهای قاچاق غیرمجاز و آب تهیه می‌شد و از این طریق سلامت شهروندان را تهدید می‌کرد.

رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان تهران گفت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی موفق به کشف این کارگاه غیرمجاز که به صورت غیرقانونی و غیررسمی در حال تولید مواد غیر بهداشتی بود، شد

حسن بیگی گفت: این رنگ‌های غذایی در بسته بندی ها در ابعاد و حجم مختلف تولید و روانه بازار می‌شد، که ۴۰۰ کیلوگرم پودر قاچاق تولید این رنگ‌ها که توانایی تولید حجم انبوهی از این رنگ‌ها را دارد، کشف و برای سیر مراحل قانونی تحویل سازمان اموال تملیکی شد.

وی با بیان اینکه طبق اعلام مراجع بهداشتی این نوع رنگ مواد غذایی سبب ایجاد سرطان کبد می‌شود، افزود: مصرف رنگ‌های مواد غذایی غیرمجاز قدغن است، بر همین اساس برای متهم این پرونده قرار صادر شد.

حسن بیگی از مردم خواست، به دلیل قیمت پایین مواد غذایی غیرمجاز اقدام به خرید آن نکنند، گفت: در ایام محرم و سفر که نذورات زیاد است، میزان مصرف این نوع رنگ‌ها افزایش می‌یابد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها