مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور خبر داد:

انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان، از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران و آزادراه تهران - کرج -قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرشهر خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۶۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین، ایمان محرابی‌نیا در گفتگو با فارس در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین-تهران و آزادراه تهران-قزوین

وی اظهار کرد: امروز یکم مهرماه در حال حاضر تردد در محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت روان است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور با اشاره به بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان، اضافه کرد: در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش نشده است.

محرابی نیا از بروز ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج - تهران محدوده های محمدشهر، ساسانی و پل فردیس همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه تهران - کرج -قزوین حدفاصل محمدشهر تا مهرشهر خبر داد.

محدودیت ترافیکی در محور دماوند- فیروزکوه

وی گفت: در محور دماوند- فیروزکوه در محدوده پمپ بنزین فیروزان واقع در استان تهران از 15 شهریور تا 24 آبان 99 از ساعت 12 تا 18 روزهای شنبه همچنین از ساعت 8 تا 18 روزهای یکشنبه ، دوشنبه و سه شنبه و از ساعت 8 تا 12 روزهای چهار شنبه هر هفته غیر از ایام تعطیلات رسمی و روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به‌ دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت در کیلومتر 85 تا 87 تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

انسداد 5 جاده به دلیل کاهش ایمنی

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راههای کشور بیان کرد: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، جاده فرعی شمشک - دیزین، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، و محور شهداد - نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.8 درصد

محرابی نیا اظهار داشت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ تعداد 2233 دستگاه ترددشمار جاده ای نسبت به روز قبل 1.1 درصد کاهش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 15.8 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

آزادراه‌ کرج-‌تهران کماکان پرترددترین جاده کشور در شبانه‌روز گذشته ‌

وی اضافه کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها