بدون شک یکی از محبوب‌ترین کراس اوورهایی که تاکنون وارد بازار ایران شده سانتافه بوده، که علاوه بر کشور ما در بازارهای جهانی هم از استقبال بسیار خوبی برخوردار شده است.
کد خبر: ۱۲۷۶۶۹۶

شرکت خودروسازی هیوندایی کره جنوبی حدود بیست سال است که این خودرو را تولید می‌کند و تاکنون سانتافه قدم به قدم توانسته رقبا را کنار بزند و همچنان در صدر فروش شاسی بلندهای موجود در بازار جهانی قرار بگیرد. اگر شما هم بدنبال خرید سانتافه هستید با ما همراه شوید تا به طور کامل از پیشینه این شاسی بلند آگاه شویم.

3 دلیل برای خرید سانتافه

نام سانتافه از شهری در نیومکزیکو گرفته شده و برای اولین بار در سال 2000 از آن رونمایی شده است. مدل 2001 هیوندایی سانتافه به عنوان یک شاسی بلند اسپرت همزمان با خودروهایی نظیر فورد اسکیپ و گونتیاک آزتک عرضه شد و با این نام‌های پرآوازه به رقابت پرداخت.

شاید نسل دوم از این خودرو را بسیار موفق‌تر بدانیم چراکه در سال 2008 به عنوان یکی از 10 شاسی بلند محبوب در جهان معرفی شد.

نسل سوم هیوندای سانتافه در سال 2012 قدم به بازارهای بین‌المللی گذاشت و در دو سری به فروش رسید و در نهایت چهارمین نسل از این کراس ‌اوور محبوب در سال 2019 توسط شرکت هیوندای تولید شد و با طراحی جدید و آپشن‌های فوق العاده‌اش همه را متعجب کرد اما رمز موفقیت هیوندای سانتافه چیست؟ و چرا خرید سانتافه می‌تواند معامله‌ای سود آور برای شما محسوب شود؟ با ما همراه شوید تا با ارائه 3 دلیل محکم و تا حدی قانع کننده به جواب این سوال بپردازیم.

موتور توربو شارژ سانتافه خریداران را قطعا راضی می‌کند

در پاسخ به جواب سوالی که در بالا ذکر شد می‌توان مسئله قدرت موتور سانتافه را مطرح کرد. در ابتدا باید بگوییم که آخرین نسل از این کراس اوور را مجهز به یک موتور تنفس طبیع چهار سیلندره می‌سازند که همواره توسط خریداران و کسانی که علاقه خاصی به خرید سانتافه دارند یک امتیاز مثبت محسوب می‌شود، اگرچه ممکن است موتور ذکر شده برای سانتافه کافی باشد اما اگر همچنان عاشق این هستید که قدرت موتور خودرویتان بسیار بالاتر باشد باید موتور توربو شارژ آن را تهیه کنید و از داشتن آن لذت ببرید.

خرید سانتافه می‌تواند برای شما بسیار سودمند باشد زیراکه موتور قدرتمند این خودرو توان تولید 235 اسب بخار و همچنین با داشتن گشتاوری معادل با 260 پوند بر فوت رضایت خریداران خود را جلب خواهد کرد، تنها این قدرت را زمانی حس خواهید کرد که بخواهید شتاب صفر تا صد آن را امتحان کنید، خواهید دید که خودروی محبوبتان شما را ناامید نخواهد کرد. این فرضیه وجود دارد که موتور توربوشارژ در سانتافه بهترین عملکرد را ندارد اما باید در نظر داشت که کارکرد آن به همراه بنزین عادی خیلی خوب است و انتظارات خریداران را تا حد زیادی برآورده می‌کند.

3 دلیل برای خرید سانتافه

سانتافه مجهز به سیستم AWD  هوشمند است

اگر علاقه‌مند به خرید سانتافه هستید با ما همراه شوید تا دومین دلیل برای خرید این کراس اوور زیبا را برایتان روشن کنیم. آخرین نسل از سانتافه به طور کاملا استاندارد مجهز به سیستم دیفرانسیل جلو است اما شما قادر خواهید بود که در هنگام خرید خودرو سیستم AWD یا همان چهار چرخ متحرک را انتخاب کنید و از مزایای آن به طور کامل استفاده کنید. سیستم چهار چرخ متحرک بسیار هوشمند عمل می‌کند و در هنگامی که کشش خودرو کاهش می‌باید سنسورهایی که در این سیستم تعبیه شده‌اند وارد عمل شده و نیرو را به طور یکسان در میان چهار چرخ توزیع می‌کنند.

سیستم AWD این کار را به گونه‌ای انجام می‌دهد که شما از سیستم تطبیق‌پذیری قرار گرفته بر روی این شاسی بلند کره‌ای نهایت لذت را ببرید و از خرید خود بسیار راضی باشید. سیستم AWD سانتافه قادر به حرکت بر روی سنگفرش نیز بوده و حرکت خودرو بر روی آن را بسیار راحت می‌کند و همینطور قدرت مانوردهی اتومبیل را در جاده بالا خواهد برد.

3 دلیل برای خرید سانتافه

با خرید سانتافه بدون لغزش در جاده حرکت کنید

اگر مایل هستید اتومبیلی با کنترل راحت و تسلط کامل بر جاده خریداری کنید، باید هیوندایی سانتافه را در لیست خرید خود قرار دهید و اگر می‌خواهید با خرید سانتافه رانندگی بی‌‌عیب و نقص را تجربه کنید بد نیست بدانید که مدل تولید شده در سال 2019 در هنگام رانندگی در جاده دارای شخصیتی کاملا پایدار بوده و از کم‌ترین لغزش برخوردار است. درست است که سانتافه در گروه کراس ‌اوورها قرار می‌گیرد که از نظر ارتفاع معمولا بلندتر از خودروهای شهری بوده و شما قطعا فکر می‌کنید که به اندازه یک اتومبیل سدان در این کار موفق نیست، اما می‌توانید اطمینان حاصل کنید که هیوندای سانتافه همانند شاسی بلندهای سنتی و قدیمی دارای رل بدنه نیست و با نشان دادن حرکت بدون لغزش، عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشته است.

سیستم دینامیک پاسخگویی به راننده که بر روی سانتافه قرار گرفته است، سبب کنترل کامل سرنشین بر روی خودرو شده و در پیچ و خم جاده‌ها رانندگی آسان و راحتی را به شما هدیه می‌کند و سبب می‌شود که در جاده‌‌های بسیار پر پیچ و خم که هر شاسی بلندی قادر به طی آن نیست هرگز از دسترس خارج نشود و راننده بتواند به طور تمام و کمال خودرو را تحت کنترل خود داشته باشد.

3 دلیل برای خرید سانتافه

شرکت هیوندای با تولید 4 نسل از سانتافه توانسته در بازارهای جهانی به موفقیت چشمگیری دست یابد و از سایر رقبای خود چندان عقب نماند، این شرکت کره‌ای در هر مرحله از تولید این خودروهای شاسی بلند همواره سعی کرده عیب و نقص‌های نسل قبلی را برطرف کرده در عین حال به نیازهای طرفداران و مشتریان ثابت خود توجه خاصی داشته باشد. در کشور ایران نیز مردم از خرید سانتافه استقبال کرده‌ و علاقه خاصی به آن دارند توجه به وجود موتور توربوشارژ در این خودرو که سبب بالا رفتن توان حرکت اتومبیل و همچنین افزایش قدرت آن در هنگام طی مسیر می‌شود، همچنین سیستم AWD یا همان چهار چرخ متحرک که از هرگونه کشش اضافی خودرو در هنگام حرکت جلوگیری می‌کند و در نهایت به دور بودن از هرگونه لغزش در رانندگی با این کراس اوور سبب محبوبیت آن در میان خریداران شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها