سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه از کشته شدن ۳۲۷ تروریست در جریان عملیات مشترک نیروهای روسیه و ارتش سوریه خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۴۵۸۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه گفت: ارتش سوریه با مشارکت نیروهای نظامی روسیه از روز ۱۸ تا ۲۴ ماه اوت (از روز سه شنبه هفته گذشته تا امروز) عملیات ضدتروریستی گسترده ای را اجرا کردند.
 
وی افزود: در جریان حملات هوایی هواپیماهای روسیه و سوریه و با آتش توپخانه و عملیات گروه های تجسسی و نیروهای ویژه، در منطقه مرکزی سوریه ۳۲۷ تروریست کشته و ۱۳۴ پناهگاه و ۱۷ مقر دیده بانی آنها نابود شد.
 
در این عملیات هفت انبار تجهیزات تروریست ها و پنج انبار زیرزمینی سلاح و مهمات تروریست ها منهدم شد.
سخنگوی نیروهای روسیه در سوریه همچنین گفت که روز ۱۸ ماه اوت بر اثر انفجار بمب کار گذاشته شده توسط تروریست ها، یک ژنرال ارتش روسیه به نام «م.گلادکیخ» که به عنوان مشاور نظامی در سوریه فعالیت می کرد کشته شد.
 
وی خاطرنشان کرد که تحرکات تروریست ها در منطقه مرکزی سوریه افزایش یافته است. بسیاری از این افراد از تروریست های سابق داعش پس از اعلام عفو از سوی دولت محلی شمال شرق سوریه که توسط آمریکا کنترل می شود به این منطقه آمده اند.
 
نیروهای روسیه از سال ۲۰۱۵ به درخواست دولت سوریه در این کشور حضور دارند و هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه در مدت دو سال بطور گسترده به مراکز تروریست ها در سوریه حمله کردند. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها