هافبک تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد راهی تیم بشیکتاش در فوتبال ترکیه شود.
کد خبر: ۱۲۷۳۸۶۴

به گزارش جام جم آنلاین ، ایسنا نوشت: فصل قبل برای سامان قدوس فصل بدی بود و این بازیکن ۴ ماه به دلیل محرومیت برای تیمش بازی نکرد و در ادامه نیز لیگ فرانسه به دلیل شیوع ویروس کرونا زودتر از موعد به پایان رسید تا او نتواند خودش را نشان دهد.

سامان قدوس در ارزیابی خود از شرایطش برای فصل آینده گفت:وقتی تیمی مثل بشیکتاش به شما علاقه مند می شود خوشحال می شوید. من واقعاً خوشحالم و منتظر رسمی شدن این پیشنهاد هستم. در حال حاضر اطلاعاتی در اختیار دارم و منتظر پیشنهادی از سوی بشیکتاش هستم.

مهاجم سامان قدوس که در امیان بازی می کرد همراه این تیم به لیگ ۲ در فرانسه سقوط کرد و حالا قصد دارد تیم خود را تغییر دهد و راهی تیمی دیگر شود.

این بازیکن ۲۶ ساله با بیان اینکه منتظر پیشنهاد رسمی بشیکتاش است، گفت: من اطلاعاتی را از طرف مدیر برنامه هایم در اختیار دارم و در روزنامه ها نیز می خوانم تیم هایی به من علاقه مند هستند. شما خوشحال می شوید وقتی می بینید تیمی مثل بشیکتاش به شما علاقه مند است. من واقعاً خوشحال هستم ، انتظار دارم این پیشنهاد رسمی شود.

این مهاجم ایرانی با اشاره به اینکه نمی خواهد در لیگ ۲ بازی کند  گفت: همه می خواهند در بهترین لیگ ها و بهترین تیم ها بازی کنند. من فصل گذشته نتوانستم خودم را نشان دهم. بعد از بازگشت از مصدومیت و مجازات ، یک گل برابر مارسی به ثمر رساندم و سپس ویروس کرونا آمد.  شاید مجبور شوم حضور در لیگ ۲ را بپذیرم. اگر یک پیشنهاد جالب و خوب به دستم برسد من خوشحال می شوم که  آمیان را ترک کنم. 

 قدوس که در مجموع ۳۵ بازی در فرانسه انجام داد ، ۵ گل و ۵ پاس گل  ثبت کرد و عملکرد خوبی در تیم آمیان داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها