رئیس کمیته امنیت مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جم جم آنلاین:

حادثه نطنز عملیات نفوذ و خرابکاری بود

رئیس کمیته امنیت مجلس گفت:بعد از بررسی و جمع بندی اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در مورد ابعاد حادثه نطنز مشخص شد که این عملیات نفوذ و خرابکاری بود.
کد خبر: ۱۲۷۲۸۳۱
به گزارش جام جم آنلاین ابراهیم عزیزی نماینده شیراز با اشاره به بازدید اعضای کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس از نطنز افزود:انچه که کمیسیون به آن رسید این است که این عملیات نفوذ و خرابکاری بوده اما اینکه چه اتفاقی افتاده و دشمن به چه شیوه ای متوسل شده ، مقرر شد مجموعه شورای عالی امنیت ملی آنرا اعلام ، و به اطلاع مردم شریف ایران برساند.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس در ادامه تاکید کرد:ما نتوانستیم به شواهدی مبنی بر انفجار از بیرون،شلیک موشک، و یا حمله پهبادی و یا مسایلی از این قبیل برسیم اما شواهد روی زمین و نشانه های محل انفجار حکایت از عملیات نفوذ و خرابکاری داشت.
 
وی با بیان اینکه لزوما عملیات خرابکاری نمی تواند استفاده از بمب باشد گفت:همه می دانند که ایران در بسیاری ازعملیات ها دست برتر را نسبت به دشمن دارد اما این بدان معنا نیست که هر کاری را دشمن انجام داد ما هم عینا همان کار را انجام دهیم.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت:ما وقتی دست برتر را داریم یعنی می توانیم ضربات کاری تری را به دشمن وارد کنیم .
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها