فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۷۰۸۰۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، سردار "عبدالرضا ناظری" صبح امروز پنجشنبه ۱۹ تیرماه در جمع خبرنگاران با اعلام خبر کشف بیش از ۱.۵ تن انواع مواد مخدر در عملیات شب گذشته پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان باندی را شناسایی کردند که مواد مخدر را استان‌های شرقی و مرزی کشور به استان‌های مرکزی منتقل می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی شناسایی اعضا این باند انجام شد افزود: در نهایت در شب گذشته و با انجام یک عملیات پلیسی در یکی از مبادی وردی شهر کرمان بونکر حامل مواد مخدر این باند شناسایی و همکاران ما موقف به توقیف آن شدند.
 
فرماندهی انتظامی استان کرمان ادامه داد: در بازرسی از این بونکر بیش از یک تن و ۵۲۶ کیلو انواع مواد مخدر کشف شد که یک تن و ۱۱۶ کیلو گرم آن تریاک و مابقی حشیش بود.
 
وی از دستگیری یک نفر از اعضای باند خبر داد و گفت: به‌دنبال دستگیر بقیه اعضای این باند نیز هستیم و قاچاقیان مواد مخدر بدانند که این اقدامات آنها عاقبتی جز دستگیری در دام قانون را ندارد.
 
ناظری با اشاره به اینکه از ابتدای امسال با تلاش تمامی همکاران ما و مساعدت همکاران قضایی در استان کرمان بیش از ۵۹ تن انواع مواد مخدر کشف شده است عنوان کرد: کشفیات امسال مواد مخدر در استان کرمان به نسبت مدت مشابه سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها