برخی از عناوین مطرح شده در این جلسه قابل بیان در رسانه ها نیست. سخنگوی کمیسیون تحقیق با بیان این نکته افزود: مقرر شد معترضین دلایل خود را به صورت کتبی به کمیسیون تحویل دهند.
کد خبر: ۱۲۶۹۰۳۸
جزئیات جلسه کمیسون تحقیق در خصوص اعتبارنامه تاجگردون
حجت اله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین به شرح جلسه کمیسیون تحقیق در خصوص اعتراض جمعی از نمایندگان به اعتبارنامه تاجگردون پرداخت.

 سخنگوی کمیسیون تحقیق گفت: جلسه کمیسیون تحقیق با حضور 4 نفر از معترضین به اعتبارنامه نماینده گچساران، متشکل از علیرضا زاکانی، علی اکبر کریمی، مالک شریعتی و اقبال شاکری و همچنین تاجگردون، نماینده گچساران به صورت جدا برگزار شد. این جلسه حدود 3 ساعت و نیم طول کشید.

حجت اله فیروزی افزود: در ابتدای این جلسه 3 نفر از معترضین «علیرضا زاکانی، علی اکبر کریمی و مالک شریعتی» در حدود 1 ساعت به ارائه دلائل خود به صورت شفاهی پرداختند. این دلائل در 7 سرفصل است که هرکدام دارای زیر گروه هستند. برخی از این عناوین نیاز به اثبات دارد و فعلا بیان آن در سطح رسانه ها ممکن نیست. در این حین اعضای کمیسیون نیز سوالات خود را مطرح کردند. در ادامه جلسه نماینده گچساران در این جلسه حضور پیدا کرد و در حدود 1 ساعت و 35 دقیقه در خصوص عناوین مطرح شده توسط معترضین به توضیح پرداخت.

وی با بیان این که در نهایت قرار شد طرفین تا تاریخ 31 خرداد ماه، دلائل و توضیحات خود را به صورت کتبی در خصوص اعتراضات، به کمیسیون تحقیق ارایه کنند، اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته ای 5 نفره متشکل از 5 نفر از اعضای کمیسیون تحقیق با مسئولیت میرتاج الدینی و عضویت خانی، کاظمی، حجت الاسلام احمدی و حجت اله فیروزی با شورای نگهبان جلسه ای برگزار کنند و به بررسی اطلاعات و تکمیل توضیحات بپرازند.

فیروزی در پایان با تاکید براین که در صورت نیاز امکان برگزاری جلسه مشترک بین معترضین و نماینده گچساران وجود خواهد داشت. عنوان کرد: جلسه 31 خرداد ماه احتمالا جلسه آخر نخواهد بود به علت این که تحلیل مسائل زمان بر است و نیاز به همفکری خواهد داشت.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها