نعمتی: با فوتبال می‌توان شور و نشاط را به جامعه بازگرداند

دلم برای فوتبال تنگ شده است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس از دلتنگی‌اش برای حضور در مستطیل سبز گفت و آرزو کرد رقابت‌های لیگ‌برتر هر چه زودتر آغاز شود.
کد خبر: ۱۲۶۸۰۹۴
سیامک نعمتی که این روزها در حال سپری کردن تمرینات پرفشار و سنگین بدنسازی و تمرینات تاکتیکی قرمزهاست، می‌گوید:

فارغ از شانس بالای تیم ما برای کسب عنوان قهرمانی، با فوتبال می‌توان شور و نشاط را به جامعه برگرداند.

 از شروع دور جدید تمرینات و میزان آمادگی خودت بگو...
خدا را شکر همه چیز مثل قبل است. از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی قرار داریم و فکر می‌کنم آماده شروع بازی‌ها هستیم. با وضع موجود تا یک هفته دیگر به آمادگی کامل خواهیم رسید؛ چرا که بازیکنان از قبل تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار کردند و به همین دلیل وضعیت خوبی داریم. واقعا دلتنگ بازی کردن هستیم و ان‌شاا... بازی‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

 گفته می‌شود تمرینات سنگینی را سپری می‌کنید...
به هر حال تمرینات ما همیشه سنگین است و باید از نظر بدنی در بهترین وضعیت قرار داشته باشیم. خوشبختانه بدن بچه‌ها آماده است و با آمادگی کامل وارد بازی‌های لیگ‌برتر خواهیم شد. ما به صورت موازی تمرینات بدنی و تاکتیکی را پیگیری می‌کنیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

 این‌که تیم‌ها اجازه برگزاری بازی دوستانه ندارند، شرایط آماده‌سازی را دشوار نمی‌کند؟
برگزاری بازی‌های دوستانه از نظر تاکتیکی و بدنی خیلی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا دوران آماده‌سازی را بهتر طی کنند. ۹ بازی در لیگ‌برتر برای تیم‌ها باقی‌مانده که بازی‌های بسیار مهمی است. برخی تیم‌ها به دنبال قهرمانی، سهمیه آسیایی و سقوط نکردن هستند و برگزاری بازی‌های دوستانه می‌تواند به آمادگی این تیم‌ها کمک زیادی کند. به نظرم می‌توان با تدابیری قبل از برگزاری بازی‌ها از بازیکنان تست گرفته شود.

 درباره از سر‌گیری مجدد رقابت‌های لیگ چه نظری داری؟
 به هر حال الان خیلی از مشاغل کار خود را آغاز کرده‌اند و حتی می‌بینیم که مردم در رستوران‌ها کنار هم حضور دارند. با فوتبال می‌توان شور و نشاط را به جامعه برگرداند. مهم‌ترین حسن فوتبال این است که در فضای باز حضور داریم و مردم می‌توانند چند ساعت بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند. خیلی از مردم مثل خود ما منتظر و مشتاق هستند تا بازی‌های لیگ برتر شروع شود. به جز مربیان و بازیکنان، خیلی از مردم زندگی خود را به وسیله فوتبال اداره می‌کنند و درآمدشان از این راه است. باید به فکر آن‌ها هم بود.

 پس به نظر شما  منفعت آغاز بازی‌های لیگ‌برتر از مضرات آن بیشتر است؟
بله! اهالی فوتبال دوست دارند دوباره بازی‌ها آغاز شود، اما در این بین متاسفانه مسائلی وجود دارد که برخی‌ مخالف آغاز بازی‌ها هستند. از طرفی ما شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ‌برتر داریم و جدا از اینکه این شانس را داریم، علاقه‌مند هم هستیم که بازی‌ها ادامه پیدا کند. ما تا اینجا زحمت زیادی کشیدیم و این حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم. فکر نمی‌کنم انتظار ما بیجا یا زیادی بوده باشد. هر تیمی هم جای ما بود همین حرف‌ها را می‌زد.
 
رضا پورعالی - ورزش / روزنامه جام جم
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها