رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ خبر داد؛

طرح کاهش آلودگی هوا در هفته جاری اجرا نمی‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سهولت تردد ضروری شهروندان تهرانی در هفته جاری طرح کاهش آلودگی هوا در پایتخت اجرا نخواهد شد.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۰۷

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار با بیان اینکه از شانزدهم فروردین ماه تعطیلات نوروزی پایان یافته است و شرایط و بحث بیماری کرونا بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با این ویروس تا بیستم فروردین ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در خصوص طرح کاهش آلودگی هوا تصمیماتی در شورای ترافیک شهر تهران با حضور شهردار تهران گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در این شرایط خاص و شیوع بیماری کرونا، باید به مردم کمک کنیم تا اگر احیانا تردد ضروری در سطح شهر تهران دارند بتوانند از وسیله نقلیه شخصی استفاده کنند، عنوان کرد: انتقال ویروس و بیماری با وسیله نقلیه شخصی طبیعتا نسبت به وسایل حمل و نقل عمومی کمتر است در این هفته که در آن قرار داریم طرح کاهش آلودگی هوا در سطح شهر تهران یا همان طرح ترافیک زوج و فرد اجراء نخواهد شد.

سردار مهماندار به شهروندان توصیه کرد: از تردد‌های غیر ضروری برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا خودداری کرده و در خانه بمانیم را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تصمیم گیری درباره ساعت طرح ترافیک، گفت: در جلسه بعدی شورای ترافیک شهر تهران در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها