پلیس راهور ناجا اعلام کرد: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا 26 اسفند تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
کد خبر: ۱۲۶۱۹۸۲

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، در پی درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی و موافقت ستاد مقابله با کرونا مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک سراسر کشور از فردا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

در اطلاعیه پلیس راهور آمده است: پلیس راهور در ایام گذشته سعی نمود خدمات خود به هموطنان را با رعایت اصول بهداشتی در مراکز شماره‌گذاری ارائه نماید اما برای پیشگیری از شیوع ویروس و تأمین ایمنی و سلامت مردم و کارکنان، مقرر گردید مراکز شماره‌گذاری سراسر کشور از مورخ 98.12.26 تا اطلاع ثانوی تعطیل شده و هیچگونه خدماتی ارائه نگردد.

بر پایه این گزارش هموطنان عزیز می توانند خدمات مربوط به مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک را به فرصت مناسبی در سال آینده موکول نمایند.

در پایان با توجه به پویش «در خانه بمانیم»، پلیس راهور نیز در حمایت از این پویش به پرهیز سفرهای غیرضروری تأکید نموده و تقاضا می‌نماید به لحاظ کاهش بار ترافیک در معابر، بعضا با افزایش سرعت از سوی تعداد معدودی از رانندگان مواجع هستیم که زمینه ساز حوادثی از قبیل واژگونی‌ها و یا تصادفات سهمگین را فراهم می‌سازد بنابراین توصیه پلیس به رعایت مقررات، به خصوص در این ایام از سال برای حفظ سلامتی و ایمنی هموطنان عزیز است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها