نشان ارادت تلویزیون به امام‌حسین(ع)
تهیه‌کننده ویژه‌برنامه محرمی شبکه۲ در گفت‌وگو با «جام‌جم» بیان کرد

نشان ارادت تلویزیون به امام‌حسین(ع)

گفت‌و‌گو با مجری تلویزیون یزد که جلوی مردم زانو زد

دنبال معروف‌ شدن نبودم

این روزها كه همه كشور به نوعی درگیر بیماری كروناست و مسؤولان مختلف كشوری مدام در حال توصیه‌هایی به مردم برای جلوگیری از سفرهای نوروزی هستند، عده‌ای به این توصیه‌ها بی‌اهمیت بوده و بار سفر بسته و راهی جاده‌های كشور شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۱۶۴۲

به همین منظور روز شنبه مهدی قانع، مجری برنامه «خونه و زندگی» مركز یزد در مقابل دوربین زانو زد و از مردم عاجزانه درخواست كرد تا از شركت در مهمانی و سفر‌های نوروزی پرهیز كنند و در خانه‌هایشان بمانند.

این در حالی است كه در یزد هم تعداد بسیاری از هموطنانمان به این بیماری مبتلا شده‌اند.

قانع، مجری برنامه «خونه و زندگی» درباره زانو زدن مقابل دوربین زنده برنامه تلویزیونی به جام‌جم گفت: ما در یزد كمپینی به نام «هنرمندان یزد علیه كرونا» راه انداخته‌ایم.

روز جمعه در این باره جلسه‌ای برگزار كردیم مبنی بر این‌كه چه كار كنیم تا مردم از سفرهای بی‌دلیل پرهیز كنند.

به این خاطر كه در همان روز ، آمار مبتلایان به كرونا از هفت نفر به 57 نفر رسیده بود و مردم بدون اهمیت به این موضوع به مناطق ییلاقی یزد می‌رفتند.  

بنابراین به دنبال راهی برای صرف نظر كردن مردم از سفر بودیم. در آن جلسه گفتم حتی اگر قرار باشد من مقابل مردم زانو بزنم و التماس و خواهش كنم این كار را حتما انجام می‌دهم. من مصمم بودم روز شنبه در برنامه این كار را انجام بدهم. تنها دلیلش هم این بود كه واقعا نگران مردم بودم.

وی درباره واكنش‌هایی كه بعد از زانو زدن او مقابل دوربین ایجاد شد هم توضیح داد: از طرف تعدادی از كارگران كارخانه‌ها با واكنش‌های منفی رو‌به‌رو شدم كه می‌گفتند شما كه می‌گویی از خانه بیرون نیایید، ما چه كار كنیم وقتی كارفرما ما را تعطیل نمی‌كند.

از ما خواستند كه از كارفرمایان درخواست كنیم دو هفته آخر اسفند و اوایل فروردین كارخانه‌ها را تعطیل كنند. من هم روز گذشته این خواسته‌شان را در برنامه مطرح كردم.

قانع در پاسخ به این سوال كه آیا تصور می‌كرد این ویدئو تا این حد در فضای مجازی بازدید شود هم گفت: اصلا فكر نمی‌كردم در فضای مجازی تا این حد بازتاب داشته باشد. البته چه بخواهیم و چه نخواهیم این ویدئو در فضای مجازی منتشر شده و دو سه ماه دیگر هم به فراموشی سپرده می‌شود.

بنابراین به خاطر معروف شدن این كار را نكردم و فقط از سر دلسوزی بود. امیدوارم مردم به توصیه‌ها اهمیت بدهند و از سفرهای غیرضروری پرهیز كنند تا هرچه زودتر این ویروس از كشور ما خارج شود.

زینب علیپور طهرانی - رسانه / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها