این روزها که خریدهای اینترنتی رونق بیشتری گرفته اند و عبور و مرور برای عده ای سخت و دشوار شده است، خرید اینترنتی یک گزینه ی بسیار مناسب شناخته می شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۳۷

در یک خرید اینترنتی انتخاب و گزینش فروشگاه می تواند قدم اولیه در این راه باشد.

فروشگاه اینترنتی دیجی دو که یک بستر ایمن برای خریدهای اینترنتی در حوزه ی گوشی و لوازم جانبی شناخته می شود سعی دارد با ارائه جدیدترین گوشی های به روز با تضمین رجیستری و اصالت کالا خیال مشتریان را از خرید غیرحضوری راحت کند. با وجود نمادهایی که از سمت کارگذاران فروشگاه های اینترنتی بوجود آمده است تمام مراحل خرید و ارسال در محیطی ایمن و طبق قوانین جمهوری اسلامی در دیجی دو در حال انجام است.

در خرید اینترنتی چگونه از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنیم

اصالت گوشی خریداری شده

در خرید اینترنتی گوشی سامسونگ که جز محبوب ترین های تکنولوژی و فناوری است، می توانید با وارد شدن به فروشگاه دیجی دو در دسته بندی سامسونگ از جدیدترین گوشی های این برند یک گوشی مناسب با علایق و بودجه ی خود انتخاب کنید.

تمام محصولاتی که در این دسته بندی و دیگر دسته بندی ها مشاهده می کنید دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، لازم به ذکر است اعتماد به یک کالای دیجیتال آن هم در هنگام خرید غیرحضوری باید منوط به بازگشت کالا و تعویض آن باشد که دیجی دو از این امر مستثنی نیست. تمام مراحل تست و چک کردن فیزیکی کالاها در مجموعه ی دیجی دو زیر نظر ماهرترین کارشناسان این حوزه انجام می شود، در صورت بروز هر گونه سوالی تیم قوی دیجی دو پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

در خرید اینترنتی چگونه از اصل بودن کالا اطمینان حاصل کنیم

چگونه به یک فروشگاه اینترنتی اعتماد کنید

به عنوان یک خریدار حرفه ای باید نکات زیادی را در یک خرید اینترنتی مورد توجه قرار دهید، وجود سابقه ی فعالیت و خوش نامی یک برند، بعلاوه ی وجود آدرس فیزیکی فروشگاه و از همه مهم تر وجود نماد اعتماد الکترونیک می تواند خیال شما را از خریدی به جا راحت کند. با برقراری ارتباط نیز می توانید از صحت ادعاهای ذکر شده در فروشگاه های اینترنتی اطمینان حاصل کنید.

رعایت حقوق مشتری نه تنها باید در قیمت دهی رعایت شود بلکه باید در خدمات پس از فروش و حین فروش نیز بوجود آید.

قیمت گوشی شیائومی در سال های اخیر از به صرفه ترین و معقول ترین ها در دنیای گوشی های همراه بوده است، البته وجود اقلام غیر اصل نیز کار را برای خرید این نوع گوشی ها کمی سخت کرده است.

پیدا کردن یک فروشگاه که بتوانید به راحتی از خانه محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و در اسرع وقت نیز آن را تحویل بگیرید و در صورت بروز هر نوع مشکلی بتوانید به راحتی آن را مرجوع کنید در روزهایی که سودجویان تنها بفکر خود هستند کمی ترسناک است اما با مواردی که در بالا ذکر شد به راحتی می توان یک فروشگاه اینترنتی مطمئن را شناسایی کرد و خریدهای خود را به ثبت رساند.

مراحل ثبت سفارش از دیجی دو

برای خرید از دیجی دو می توانید نام محصول مورد نظر خود را در نوار جست و جوی داخل سایت وارد کنید، از امکاناتی که بعد انتخاب محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت، امکان مقایسه با دیگر محصولات است که در تمام ویژگی ها می توان آن ها را با یکدیگر مقایسه نمود و به یک نتیجه ی مناسب رسید. برای ثبت سفارش گوشی یا لوازم جانبی از فروشگاه اینترنتی دیجی دو کافی است یک صفحه ی کاربری در دیجی دو ایجاد کنید و بعد از آن به ثبت سفارش بپردازید. ارسال برای شهر تهران به صورت رایگان صورت خواهد گرفت، برای شهرستان ها و استان های دیگر ارسال تا چند روز کاری با شرایط ایمن فیزیکی انجام می پذیرد.

منبع : ویرلن

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها