برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس از اینکه پرونده‌اش با پرسپولیس به شکایت و دریافت پول از طریق فیفا کشیده، ناراضی است.
کد خبر: ۱۲۶۱۴۲۵

به گزارش جام جم آنلاین ، ورزش سه نوشت: سرمربی سابق پرسپولیس که در حال حاضر در عمان به سر می‌برد و برنامه‌های آماده‌سازی خود برای تیم ملی این کشور را با وجود شیوع ویروس کرونا در قاره آسیا و تعویق رقابت‌های ملی ادامه می‌دهد، در پاسخ به سوال خبرنگار "ورزش‌سه" درباره حکمی که دیشب علیه پرسپولیس صادر و به این باشگاه ابلاغ شده می‌گوید: بدون هیچ تردیدی من انتظار این حکم را داشتم، چراکه پرسپولیس یک سال کامل دستمزد مرا پرداخت نکرده بود و من فقط برای دریافت این پول اقدام کرده بودم.


او در ادامه می‌گوید: حقیقتش انتظار داشتم بعد از فصل درخشانی که پشت سر گذاشتیم، پرسپولیس پاداش خیلی خوبی به من بدهد، اما این اتفاق نیفتاد و من برای دریافت دستمزد طبیعی خودم هم به مشکل برخوردم.


از برانکو می‌پرسیم آیا به نظر تو پرسپولیس می‌توانست این پول را زودتر از اینکه کار به فیفا بکشد پرداخت کند.

سرمربی سابق پرسپولیس جواب می‌دهد: بدون شک آن‌ها پول لازم را برای پرداخت این بدهی داشتند. پرسپولیس ۶ بازیکن جدید گرفت، ۴ بازیکن خارجی آورد و مربی خارجی جدیدی استخدام کرد. بعد از او هم یک سرمربی دیگر به جمع خود آورد. به نظرم آن‌ها می‌توانستند این پول را پرداخت کنند، اما ترجیح دادند مرا در صف انتظار بگذارند. حالا هم می دانم مشکلات زیادی دارند و به جز پولی که باید به من، ایگور(پانادیچ)، زلاتکو، مارکو و البته چوک پرداخت کنند، پول بودیمیر و کالدرون را هم بدهند.


از برانکو سوال می کنیم آیا اینکه پرسپولیس در موقعیت بغرنجی قرار گرفته باعث می‌شود که او در دریافت این پول کوتاه بیاید. او جواب می‌دهد: من قبلا همه مسیرها را امتحان کردم و تلاشم را برای حل این مساله انجام دادم، اما در حال حاضر وکلای من از دفتر آمریکا این پرونده‌ها را پیگیری می‌کنند و کار از دست من خارج است،‌ چرا که قبلا دستمزد آن‌ها را پرداخت کردم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها