به گزارش جام جم آنلاین از خبرگزاری صداوسیما، به گفته شورای اطلاع رسانی استان مازندران، بر اساس تصمیم گیریهای ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربیترین نقطه استان مازندران به روی مسافران بسته شد.
همچنین نیروهای انتظامی و سپاه در ورودیهای جاده کندوان، هراز و فیروزکوه مستقر شده اند تا از ورود مسافران جلوگیری کنند.
بدین ترتیب به نظر میرسد که استاندار مازندران قصد دارد برای مقابله با اپیدمی شدن ویروس کرونا و سلامتی عموم مردم میزان ترددها و سفرها را کاهش بخشد و تنها خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه تردد خواهند داشت.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند