در گفتگو با مدیر عامل شرکت تهران شیشه

صنعت شیشه سکوریت روبه توسعه

مدیر عامل شرکت تهران شیشه از توسعه بازار شیشه سکوریت خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۱۲۳۷

مدیر عامل تهران شیشه از توسعه بازار شیشه سکوریت خبر داد و گفت این شرکت در خصوص صادرات محصولات شیشه سکوریت به کشورهای اروپایی فعالیت ویژه ای را آغاز کرده است.

دکتر درویش زاده مدیر عامل تهران شیشه اعلام کرد که این شرکت در حال حاضر به کشور های آذربایجان، ترکیه و عراق صادرات دارد و در خصوص صادرات محصولات شیشه سکوریت به کشور های اروپایی فعالیت ویژه ای را آغاز کرده است.

دکتر درویش زاده در ادامه اضافه کرد که امیدواریم در سال آینده و در راستای افزایش صادرات غیر نفتی موفق به عقد قرارداد با شرکت های اروپایی شده و بستر جهت فروش شیشه سکوریت به این شرکت ها فراهم گردد.

وی با بیان اینکه حجم صادرات شیشه خام کشور بسیار بالا می باشد اعلام کرد تهران شیشه در زمینه صادرات محصولات پایین دست صنعت شیشه فعال بوده که ارزش افزوده و سود آوری بیشتری دارد.

دکتر درویش زاده خاطر نشان کرد که در سال جاری و سال آینده شرکت هایی که از این قافله عقب مانده اند از بازار خارج می شوند همچنین بسیاری از شرکت های فعال در این صنعت به دلیل ضعف در مدیریت مالی با بحران های مالی دست و پنجه نرم می کنند. در این میان شرکت های بزرگ و صاحب نام این صنعت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. این در حالی است که این شرکت در حال فعالیت بر روی محصولات مزیت دار نظیر شیشه سکوریت، شیشه لمینت، شیشه دوجدار و شیشه های پرداخت شده جهت استفاده در صنایع لوازم خانگی، صنایع روشنایی می باشد.

مدیر عامل تهران شیشه با مد نظر قرار دادن فعالیت ها و برنامه های پیش رو در خصوص بازار داخلی گفت: از آنجا که این شرکت با ارائه مشاوره در زمینه تولید، ارائه خدماتی از قبیل تعمیرات و نگهداری ماشین آلات، تامین نرم افزار، استاندارد سازی و ارائه مشاوره در خصوص اخذ استاندارد ملی ایران به بسیاری از شرکت های تولید کننده این صنعت کمک کرده است و همچنین اعلام نمود که این شرکت در حال همکاری با تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی، صنایع روشنایی، شرکت های ساختمانی، عمرانی، و دکوراسیون و نما، تولید کنندگان گیت های تردد بوده و خدماتی از طراحی تا تولید شیشه های مورد نیاز این صنایع را ارائه می نماید.

این عضو هیئت علمی دانشگاه از ارائه اپلیکیشن سفارش گیری و تحویل شیشه های سکوریت در بازار داخلی در سال جدید خبر داد و اعلام نمود که با کمک این اپلیکیشن فرایند سفارش گیری، تهیه، ساخت، و تحویل شیشه سکوریت، با کمترین میزان خطا و سریع ترین زمان ممکن برای مخاطبان این صنعت فراهم می گردد. شایان ذکر است رونمایی از این اپلیکیشن تحول شگرفی در این صنعت ایجاد کرده بگونه ای که تاثیرات حضور این اپلیکیشن مخاطبان و مدیران این صنعت را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

دکتر درویش زاده در پایان اظهار امیدواری کرد و از رو به توسعه بودن این صنعت خبر داد و اضافه نمود که توسعه بازار صنعت شیشه ایران منوط به بروز نمودن ماشین آلات، نرم افزار ها، امکانات و ابزارها، دانش فنی و تجاری مدیران این صنعت می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها