فرمانده انتظامی تهران بزرگ از تامین امنیت ۴۵۵۲ شعبه اخذ رأی در پایتخت از سوی بیش از ۱۴ هزار نیرو خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۰۴۰۲

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه همایش آموزش مسئولان انتظامی شعب اخذ رأی که صبح امروز در محل ستاد فرمانده انتظامی تهران بزرگ برگزار شد با حضور در جمع خبرنگاران گفت: امروز این جلسه با هدف توجیح و آموزش به فرماندهان و مسئولان امنیت انتخابات برگزار شد و امیدوارم که بتوانیم امنیت انتخابات روز جمعه را به بهترین شکل تأمین کنیم.

رحیمی با بیان این که در حوزه استحفاظی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ۴۵۵۲ شعبه اخذ رأی واقع شده اظهار کرد:‌برای تامین نظم و امنیت این شعب ۱۴ هزار نیرو پیش بینی شده و تیم‌های ویژه اطلاعاتی پلیس فعال هستند. علاوه بر آن بحث نظم و امنیت ترافیکی نیز جزو اولویت‌های مااست و تمام تلاشمان را در این زمینه نیز به کار خواهیم بست تا مردم به امور روزانه خود نیز برسند.

رئیس پلیس پایتخت ابراز امیدواری کرد تا پلیس بتواند با تمهیدات سنگین انتظامی و ترافیکی که ویژه انتخابات روز جمعه در نظر گرفته شده بتواند امنیت خوبی را در سطح شهر برقرار کند.

رحیمی با بیان این که نیروی انتظامی برای انتخابات در آماده باش کامل است، در پاسخ به پرسشی در مورد برخورد پلیس با تخلفات انتخاباتی نیز اظهار کرد: طی این مدت دو یا سه مورد اتفاق داشتیم که البته همه عوامل مرتبط با آن دستگیر شدند که سه نفر بودند و دو نفرشان هم سابقه دار بودند. البته این موارد نیز چندان موارد پیچیده و قابل ذکری نبوده و در حد پاره کردن بنر از سوی رقبا بوده است. برخی از تخلفات در بخش فضای مجازی هم بوده که چندان مساله قابل ذکری نداشته است.

سردار رحیمی، سلامت و امنیت و مشارکت را ۳ اصل پلیس در انتخابات پیش رو برشمرد و گفت: تمام تلاش پلیس این است که این انتخابات با مشارکت بالا در امنیت کامل و با سلامت برگزار شود و امیدوارم مردم تهران، روز جمعه با حضور در پای صندوق‌های رأی پاسخ دشمنان و یاوه گویانی را که قصد ناامید کردن مردم را داشتند، بدهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها