کد خبر: ۱۲۴۶۸۴۹
افتتاح بزرگترین خط تولید عایق الاستومری

یکشنبه مورخ بیستم بهمن ماه نود و هشت، مصادف با ایام فرخنده چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی ، استاندار محترم تهران و هیات همراه، خط تولید عایق الاستومری لینکران با اعتباری نزدیک به سی و دو میلیارد تومان، را افتتاح کردند.

جناب آقای مهندس سیدمحمد هاشمی، مدیرعامل لینکران طی یک سخرانی فرمودند: در جهان پر رقابت امروز اهمیت کیفیت تولید کالا، معنایی بسیار عمیق تر و دامنه گسترده تری از گذشته را دارد. پارامترهای مختلفی از جمله چرخه ی حیات ، تاثیرات در بهداشت زیست محیطی، سلامت بشر، دقت در تامین خواستار مشتریان، تعهد در وعده، خدمات بهینه ی قبل و پس از فروش و مهم تر از هرچیز اخلاق را در بر می گیرد. بنابراین، کیفیت جامع، زمینه ساز تعالی خواهد بود.

ایشان در افتتاحیه کارخانه بزرگ عایق الاستومری لینکران، با اشاره به نیاز روز افزون بشر به انرژی و دغدغه شدن دولت ها برای جلوگیری از اتلاف آن، تولید و بومی سازی تجهیزاتی همچون عایق الاستومری امری مهم و چشمگیر برای پیشرفت هرچه بیشتر در صنعت ایران اسلامی دانست.

همانطور که دانشمندان و مهندسین در سراسر جهان وقت و تمرکز خود را برای رسیدن به جلوگیری هر چه بیشتر از هدر رفت انرژی گذاشتند، و موفق به تولید عایق الاستومری شدند. و امروز لینکران موفق به ملی ساختن صد در صد تولید آن به وسیله مهندسین همین مرز و بوم با دستان با کفایت نیروی کار ایرانی نائل آمد.

شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان ( فن تاپ )، تولید کننده عایق های الاستومری لینکران با همراهی سازه پایدار الهیه به عنوان عرضه کننده انحصاری تمام محصولات نوین تاسیساتی لینکران از جمله عایق الاستومری، ساپورت مدولار تاسیساتی و لرزه گیرهای مکانیکی و.. در بازارهای مختلف نفتی و ساختمانی، اقدام نموده اند.

مشخصات و استانداردهای عایق الاستومری

بازه دمایی: این عایق ها برخلاف پشم سنگ در زمان اشتعال گازهای سمی از خود متصاعد نمی‌کنند. بازه دمایی متحمل عایق الاستومریک لینکران از منفی ۷۰ تا مثبت ۱۲۰ درجه سانتی گراد است.

انعطاف پذیری: از شاخصه های مهم عایق الاستومری لینکران انعطاف پذیری بسیار بالای آن است که همین خاصیت سبب شده برای استفاده از این عایق محدودیتی وجود نداشته باشد.

ضریب هدایت: بهترین ضریب هدایت حرارت در دمای صفر درجه در این نوع عایق از سی و دو هزارم تا سی و شش هزارم ( از 032/0 تا 036/ 0) می باشد.

میزان صرفه جویی: درصد صرفه جویی انرژی در عایق الاستومریک بین هفتاد الی نود و چهار درصد است. از جمله مشخصه های قابل توجه عایق الاستومری لینکران بحث نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری و سرویس های پرهزینه سالانه، نسبت به عایق های پشم سنگ و پشم شیشه است. یعنی عایق الاستومریک لینکران علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی که کم شدن هزینه های مستقیم پرداختِ بهای انرژی را در بر دارد، در بلند مدت نیز بخاطر نیاز بسیار کمتر به ترمیم، هزینه کمتری برای سرویس در پی خواهد داشت.

میزان مقاومت در برابر رطوبت : همانطور که مستحضرید در صنعت عایق کاری بحث میزان مقاومت عایق در برابر نفوذ آب برای طول عمر عایق کاری و جلوگیری از تجمع حشرات موذی بسیار حائز اهمیت است. درصد مقاومت عایق الاستومری لینکران در برابر نفوذ آب، (بالای ده هزار میو 10000≥µ) می باشد. البته لازم به ذکر است عایق الاستومری لینکران طوری طراحی و ساخته شده است که ضریب خوردگی در زیر عایق را به صفر نزدیک کرده، این در حالی است که در عایقهای دیگر مثل عایق پشم شیشه میزان این خوردگی بسیار شدید است.

واکنش در برابر آتش: به طور قطع حیاتی ترین ویژگی عایق در تاسیسات ساختمانی و صنعتی بحث واکنش عایق در برابر آتش سوزی است. عایق هایی مثل پلی یورتان در برابر آتش نقطه ضعفی بزرگ دارند و آن اشتعال زایی شدیدشان است. این در حالی است که عایق الاستومری لینکران بسیار کندسوز و حتی خودخاموش شونده است. این ویژگی خارق العاده فوم الاستومر سبب شد، که بسیار مورد توجه رشته های مرتبط با سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) قرار بگیرد .

شرکت فن آوران نصب تاسیسات پارسیان در همکاری و استفاده از تجربه های هولدینگ سازه پایدار، با تکیه بر برترین تکنولوژی روز دنیا اقدام به تولید این کالای ارزشمند و کارآمد با برند لینکران نمود. نصب بسیار آسان، دوام و عمر بالا از ویژگی های دیگر عایق الاستومری لینکران است.

عایق الاستومری صوتی لینکران

عایق های صوتی لینکران تا ۳۲ دسی بل کاهش صوت را در پی دارد. این عایق ها به صورت فیزیکی شانه تخم مرغی رولی در اندازه های متفاوت، تولید شده و به شما عزیزان با بهترین کیفیت عرضه می گردد. البته که عایق های صاف ومعمولی الاستومریک، حرارتی-برودتی و صوتی می باشند.

لینکران با کمال دقت و همیت نسبت به رعایت ابعاد کیفیت شامل دوام، کارآیی، زیبایی محصول، سلامت و مرغوبیت کالا و نیز تسریع در زمان دسترسی به کالا، خدمات و نو آوری و خلاقیت در تولید محصولات خود تلاش های چشمگیری نموده و مفتخر به تولید با کیفیت ترین عایق الاستومریک، ساپورت مدولار تاسیساتی و لرزه گیرهای فنری در سال نود و هشت نائل آمده است.

منبع از سایت: سازه پایدار الهیه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها