هنگامی که در اثر عوامل مختلف آثار خطوط و چروک بر روی پوست صورت پدیدار می‌شود، اغلب افراد به دنبال راه‌حلی برای متوقف کردن روند ادامه چروک شدن یا از بین بردن این آثار هستند.
کد خبر: ۱۲۴۶۷۵۳
بهترین مارک برای کرم ضد چروک قوی

چروک‌ها خطوط عمیق و یا سطحی هستند که در اثر عوامل گوناگون بر روی پوست پدیدار می‌شوند. لزوما چروک دراثر پیری و افزایش سن پدیدار نمی‌شود بلکه ممکن است که جواب 20 ساله در اثر عوامل ارثی، کمبود آب، آلودگی هوا و موارد بسیار دیگر پوستش دچار چروک و خطوط عمقی شود.

کرم ضد چروک یکی از محصولاتی است که اغلب افراد در جهت از بین بردن و جلوگیری از انتشار خطوط چروک بر روی پوست، به استفاده از آن روی می‌آورند.

کرم ضد چروک چیست؟

کرم ضد چروک درواقع محصولی است که با تولید کلاژن، به پوست شادابی بخشیده و چروک‌های سطح پوست را از هم باز کرده و پوست را صاف‌تر و شفاف‌تر جلوه می‌دهد. درواقع از کرم‌های ضد چروک، حتی کرم ضد چروک قوی نباید انتظار معجزه داشت و باید بدانید که اثر کرم ضد چروک در جلوگیری از انتشار چروک بسیار بیشتر از برطرف کردن آن است.

ترکیبات کرم ضد چروک شامل چه موادی می‌باشد؟

ترکیبات کرم‌های ضد چروک عموما متفاوت است اما به طور کلی منجر به بالا بردن خاصیت الاستیسیته و کشسانی در پوست شده و مانع از انتشار چروک می‌شوند.

رتینول یکی از موادی است که به وفور در کرم ضد چروک و خصوصا کرم ضد چروک قوی وجود دارد. این ماده منجر به از بین بردن رادیکال‌های آزاد پوست شده و مانع از چروک شدن آن می‌شود.

اسید اسکوربیک یا همان ویتامین c، آووبنزون که خاصیت ضد آفتابی دارد، کوآنزیم، عصاره چای، عصاره هسته انگور، نیاسینامید، هیدروکسی اسید و... موادی هستند که اکثرا در ترکیبات کرم ضد چروک وجود دارند و با خاصیتی که دارا هستند، مانع از انتشار شدت چروک شدگی می‌گردند.

انواع کرم ضد چروک چیست؟

کرم ضد چروک در انواع مختلفی و با کاربری‌های متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرد. کرم ضد چروک قوی همان طور که از نامش پیداست، با دارا بودن خاصیتی منحصر به فرد، مناسب استفاده برای چروک‌های عمیق‌تر پوست است.

کرم ضد چروک روز در طول روز باید استفاده شود و دارای خاصیت ضد آفتابی است و عموما از خاصیت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی هم برخوردار است که از پیری و چروک شدن پوست جلوگیری نموده و رطوبت پوست را در طول روز حفظ می‌نماید.

کرم ضد چروک شب در طول شب اثرگذاری بسیار قوی داشته و حاوی موادی چون ویتامین رتینول و مواد لایه بردار است. این کرم به دلیل آنکه دارای خاصیت بسیار قوی و اثرگذار است، مناسب برای افراد زیر 30 سال نمی‌باشد.

نوع دیگری از کرم ضد چروک قوی است که اساسا به عنوان لایه بردار مورد استفاده قرار می‌گیرد که سلول‌های مرده پوست را از بین برده و مانع از پیری و چروک شدن پوست می‌شود.

سرم‌ها نوعی از کرم‌های ضد چروک هستند که دارای خاصیت جذب بیشتری بوده و رطوبت پوست را تا میزان فراوانی تامین می‌کنند.

هریک از انواع این نوع کرم‌های ضد چروک مناسب برای نوع خاصی از پوست و شرایط متفاوت است. برای اینکه بدانید کدامیک مناسب استفاده برای شما است، بهتر است به پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید تا مناسب‌ترین کرم ضد چروک را برای شما تجویز نماید.

چه زمانی برای استفاده از کرم ضد چروک مناسب است؟

زمان شروع استفاده از کرم ضد چروک کاملا وابسته به زمانی است که اولین آثار خطوط عمیق و چروک در سطح پوست پدیدار می‌شود، یک نفر ممکن است در سن 20 سالگی شاهد این علائم باشد و یک نفر ممکن است تا سن 40 سالگی هم هیچ اثری از خطوط و چروک در پوستش مشاهده نکند. علاوه بر پیری، عوامل بسیاری هستند که در شیوع و گسترش چروک در سطح پوست نقش مهمی دارند، قرارگرفتن طولانی مدت در معرض نور آفتاب، آلودگی هوا، کم آبی پوست، استفاده بیش از حد از عضلات صورت نظیر خندیدن و اخم کردن‌های شدید، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی نامرغوب، عوامل موروثی و... تمامی این عوامل نقش بسیار مهمی را در سرعت بخشیدن به روند پیری پوست ایفا می‌کنند. هرچقد از این موارد به دور باشید، روند پیر شدن پوست شما هم طبیعتا کندتر خواهد شد.

در نهایت این مسئله که چه زمان‌هایی باید از کرم ضد چروک استفاده نمود، کاملا وابسته به دستورالعمل هر کرم ضد چروکی است که تهیه می‌کنید که عموما یا بر روی بسته‌بندی کرم نوشته شده است و یا می‌توانید از پزشک داروخانه بپرسید.

اما به طور کلی بسیار اهمیت دارد که به صورت سرخود کرم ضد چروک را تهیه ننمایید. چراکه باید در ابتدا توسط پزشک متخصص معاینه شده و با توجه به میزان و شدت چروک و نیاز پوست شما، پزشک کرم ضد چروک مورد نیاز شما را تجویز خواهد کرد.

نحوه استفاده از کرم ضد چروک چگونه است؟

در ابتدا باید صورت خود را توسط شوینده مخصوص نوع پوستتان کاملا تمیز بشویید . سپس مقداری از کرم را میان انگشتان خود گرم کنید، بدین صورت کرم با دمای بدن شما هم دما شده و راحت‌تر و بهتر جذب پوستتان می‌شود. سپس کرم را روی تمام سطح پوست گونه‌ها، چونه، پیشانی و روی بینی با حرکات دورانی روبه بالا بمالید. حتما باید کرم خلاف جهت افتادگی پوست و به سمت بالا مالیده شود تا مانع از افتادگی و شل شدگی پوست گردد.

چه زمانی استفاده از کرم ضد چروک نتیجه خواهد داد؟

در استفاده از کرم‌های ضد چروک باید کاملا صبور باشید و نباید انتظار داشته باشید که در طی یکی دو هفته پس از استفاده اثر خود را بگذارد. بلکه حداقل سه ماه برای نتیجه گرفتن از کرم ضد چروک زمان لازم است. به همین علت بسیار مهم است که در طی این زمان صبور باشید و به صورت مداوم و منظم از این کرم استفاده نموده و ناامید نشوید.

استفاده از کرم ضد چروک قوی به تنهایی برای جلوگیری از گسترش چروک شدن پوست کافی نیست بلکه باید در کنار آن مصرف آب به مقدار حداقل روزی 8 لیوان، خواب کافی، عدم مصرف سیگار، استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب و باکیفیت، حفظ آرامش، عدم استرس، ورزش، تغذیه سالم و... را هم رعایت نمایید. موادر ذکر شده مواردی هستند که باید رعایت شوند تا درنهایت در کنار استفاده از کرم ضد چروک، شادابی و سلامت پوست شما حفظ شود.

بهترین مارک های کرم ضد چروک قوی

کرم ضد چروک قوی درمدن SPF50

کرم ضد چروک قوی درمدن SPF50، مناسب برای استفاده پوست های چرب تا مختلط بوده و علاوه بر خاصیت ضد چروکی می تواند از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید محافظت کند.

کرم ضد چروک قوی نوتری فورس اوراشکه

کرم ضد چروک نوتری فورس اوراشکه، ضد چروک بسیار قوی پوست صورت بوده که موجب تحریک سنتز کلاژن ها و محافظت از پوست در برابر رادیکال های آزاد شده و می تواند رطوبت مورد نیاز پوست را به راحتی و به طور کامل تامین کند.

کرم شب ضد چروک قوی درمولب

کرم شب ضد چروک درمولب، ضد چروک فوق العاده قوی پوست صورت بوده که بسیار مناسب برای استفاده انواع پوست حتی پوست های حساس می باشد و علاوه بر خاصیت ضد چروکی، موجب بازسازی پوست صورت نیز می شود.

کرم ضد چروک ابسولوت دست فیلورگا

کرم ابسولوت دست فیلورگا با توجه به ترکیبات موجود، تغذیه کننده و رطوبت رسان قوی پوست بوده و موجب پر شدن خطوط پوست دست و کم رنگ شدن لک های قهوه ای می شود.

کرم ضد چروک ریچ دالیس ای سی ام

کرم رطوبت رسان و ضد چروک ریچ دالیس ای سی ام قابل استفاده برای نواحی صورت و گردن و مناسب پوست های خشک و خیلی خشک می باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها