شرکت جیپ سه خودروی جدید هیبریدی را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۱۲۴۴۶۲۳
رونمایی از شاسی بلند الکتریکی جیپ (+تصاویر)

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت نمایشگاه دیترویت در ژانویه، شرکت‌هایی مانند جیپ تصمیم گرفتند تا نمایش پر قدرت‌تری را در نمایشگاه CES لاس وگاس اجرا کنند.

سه خودروی تماما هیبریدی با قابلیت شارژ در این نمایشگاه از سوی شرکت جیپ به نمایش گذاشته شد که نمایانگر آینده الکترونیکی این شرکت است.

دو عدد از این خودروها، Renegade و Compass PHEV، پیش‌تر در نمایشگاه ژنو سال ۲۰۱۹ به نمایش در آمده بودند اما برای عنوان Wrangler PHEV این اولین بار است که به نمایش رسمی و عمومی گذاشته می‌شود.

شرکت جیپ در نظر دارد که تا سال ۲۰۲۲ برای تمامی خودرو‌های خود قابلیت شارژ برقی را فراهم سازد.

با اینکه خودروی جدید جیپ در این نمایشگاه حضور داشت، اما اطلاعات کاملی از عناوین حاضر در نمایشگاه منتشر نشد.

شرکت جیپ اعلام کرده است که اطلاعات دقیق‌تر از این خودرو‌های تا اواخر سال ۲۰۲۰ در دست طرفداران قرار خواهد گرفت. این اطلاعات قرار است در نمایشگاه‌های آینده که در ژنو، بی‌جینگ و نیویورک برگذار می‌شود فاش شود.

خوشبختانه فعلا ما توانستیم تا نگاهی به طراحی نهایی این خودرو بیاندازیم. با این حال این به آن معنی نیست که ما هیچ اطلاعاتی از این خودرو‌های شاسی بلند نداریم.

دو مدل Renegade و Compass قرار است تا به یک موتور توربوشارژ ۱.۳ لیتری مجهز باشند که توانایی پردازش ۱۹۰ تا ۲۴۰ اسب بخار را دارد.

با این حال شرکت جیپ در نظر دارد تا این قدرت‌ها را افزایش دهد. در مدل‌های تمام الکترونیکی این دو ماشین قرار است توان سرعتی آن‌ها تا حداکثر ۸۱ مایل بر ساعت باشد.

این دو خودرو همچنین قرار است از ابزار دقیق و خاصی در تازئینات داخلی برخوردار باشند که جزئیات دقیقی از آن‌ها مشخص نشده است.

این که آیا Wrangler نیز از همین امکانات برخوردار است یا خیر مشخص نیست. از سه نمایشگاه نام برده، رویداد GMS ژنو از همه نزدیک‌تر است که قرار است در ماه مارس برگذار شود.

در نتیجه هنوز چند ماه اس سوالات بی پاسخ در انتظار طرفداران این شرکت است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها