شرایط اقصادی همواره باعث شده است که مردم به روش های کسب درآمد ارزی بیاندیشند که الزاماً بدون مخاطره نیستند.
کد خبر: ۱۲۴۴۱۰۲
آیا کسب درآمد ارزی بدون ریسک امکان پذیر است؟

این مخاطرات که عمدتاً به دلیل عدم آگاهی کافی به وجود می آید باعث می شود که افراد قید درآمدزایی ارزی را زده و به کار روزمره خود بپردازند، قافل از اینکه راه حل در چند قدمی آن هاست. حال پرسش این است که آیا کسب درآمد ارزی بدون ریسک امکان پذیر است؟

کاربرد ارز دیجیتال امروز بیش از پیش در همه جای دنیا گسترده شده و در کشور ما نیز به سرعت در حال افزایش است. علاوه بر بیت کوین که محبوب ترین رمز ارز حال حاضر دنیا می باشد هزاران ارز دیجیتالی دیگر پا به عرصه ارزهای رمز پایه گذاشته اند. این پدیده مزایای متعددی را فراهم کرده که همه فعالیت های ما من جمله خرید و فروش و به دنبال آن کسب درآمد خارج از محدوده مرزها را به سادگی امکان پذیر کرده است. این موضوع توانسته تاثیر چشمگیری در تحول اقتصادی همه کشورها و کشور خودمان بگذارد.

نگاهی به وضعیت اقتصادی

با توجه به شرایط کنونی اقتصادی که میزان بهره وری در صنایع مختلف کاهش چشمگیری داشته است، هزینه های مختلف زندگی و کار فاصله خود را با میزان درآمد افراد کمتر و کمتر نموده است. در چنین شرایطی آیا می توان این فاصله را کمتر کرد؟ تا کجا می توان هزینه های زندگی و کسب و کار را کاهش داد؟ به نظر می رسد در این وضعیت تنها راه افزایش درآمد می باشد. خیلی هم خوب، اما توان هر فرد نیز محدودیت های خاص خود را دارد. در واقع الزاماً نمی توان با افزایش مشغله کاری درآمد را آن چنان که باید افزایش داد. پس راه حل چیست؟

کسب درآمد ارزی

برای افزاش درآمد، می بایست علاوه بر ایجاد منابع درآمدی جدید، ارزش پول به دست آمده را نیز حفظ نمود. برای نیل به این مهم، بهترین روش این است که راهی برای کسب درآمد ارزی بیابیم، که البته در نگاه اول کار ساده ای به نظر نمی رسد. اولین روشی که به ذهن هر کس خطور می کند کسب درآمد از طریق صادرات و واردات می باشد. بسیاری نیز حتی وارد این کار هم می شوند و در این راه سرمایه گذاری می کنند. اما نکته مهم این است که مبادلات بین المللی همواره با ریسک های قابل توجهی روبرو است چرا که نیاز به مهارت های مختلف اعم از شناخت بازارهای هدف، تامین کنندگان، کالاها و شرایط و ضوابط معاملات دارد. به علاوه ورود به این کار نیاز مبرم به سرمایه هنگفت و اعتبار زیاد در میان خریداران دارد. بنابراین، موانع و چالش های بسیاری در سر راهمان خواهد بود. ولی نا امید نشوید. این تنها راه کسب درآمد دلاری نیست و راه های بسیار بی دردسر دیگری نیز وجود دارند که حتی با سرمایه خیلی کم نیز می توان به آن ها ورود پیدا کرد.

کلود ماینینگ بهترین روش کسب درآمد ارزی

درحال حاضر کلود ماینینگ بیت کوین یا همان استخراج ابری بیت کوین و ارزهای دیجیتال، مناسب ترین، بی دردسرترین و پر سود ترین راه برای کسب درآمد ارزی می باشد. در این روش ریسک از بین رفتن سرمایه هیچ جایگاهی ندارد، چرا که قیمت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در میان مدت و بلند مدت چندین برابر می شوند و شما بدون نیاز به داشتن مهارت های استخراج بیت کوین با دستگاه ماینر، می توانید یک جریان درآمدی ارزی ایجاد کنید و سرمایه خود را ده ها برابر کنید. می پرسید چطور؟

پیشنهاد من به شما این است که کمی راجع به مبحث کلود ماینینگ تحقیق کنید و در دوره های آموزشی مرتبط با آن شرکت کنید تا شناخت کافی نسبت به صنعت ارز دیجیتال و مانینینگ پیدا کنید. می توانید با یک جستجوی گوگلی به منابع نامحدود از مقالات، ویدیوها و دوره های مرتبط با این حوزه دسترسی پیدا کنید. همیارماینر نیز در این مسیر همواره پیشرو بوده و با تولید محتوای مداوم و برگزاری کارگاه های آموزشی رایگان به صورت حضوری و وبینار، رسالت خود را در راستای آگاه سازی آموزش بیت کوین و کلودماینینگ انجام داده و می دهد.

برای استخراج ابری بیت کوین نیاز به چه مقدار سرمایه دارم؟

یکی از بارز ترین مزایای کسب درآمد ارزی از کلود ماینینگ همیار ماینر این است که می توان با حداقل سرمایه وارد این حوزه شد. منظور از سرمایه کم چه مقدار است؟ 10 میلیون تومان؟ 1 میلیون تومان؟ 500 هزار تومان؟ خب خبر خوشحال کننده این است که این کسب و کار پر سود می تواند به شما امکان ورود با مقدار سرمایه حتی کمتر از 500 هزار تومان را نیز بدهد! برای همین است که کسب و کار کلودماینینگ ارز دیجیتال به خصوص بیت کوین به صورت انفجاری در حال رشد بوده و توانسته همه افراد جامعه را به سمت خود جذب کند. حال می خواهید بدانید چگونه سرمایه گذاری خود را آغاز کنید؟ کافی است یک نگاهی به سایت همیارماینر بیاندازید تا راه و روش کسب درآمد ارزی را در چند دقیقه به دست آورید و شما هم کمترین ریسک یک ماینر شوید.

منبع: https://hamyarminer.com/بیت-کوین-چیست؟-معرفی-و-آشنایی-کامل/

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها